Maddi konularda aşırı kazanma veya dengesiz harcama gibi, manevi olarak sevdalanmak, merhameti herkese sunmak, anne veya baba olma isteği ya da sizin vereceğiniz cevaplar olsun
Bende tetikleme duygusu var ve kendimi serbest bırakamıyorum. Asıl serbest bıraktıkça kendini özgür hissediyorsun ve insan ve olayları hayatına çekmez.
En çok sinir ve öfke duygularımı yönetmekte zorlanıyorum.
Bazen küçük şeyler bile beni büyük bir şekilde etkileyebiliyor ve bu duygular hızla kontrolümü kaybetmeme sebep olabiliyor.
İçimde birikmiş olan sıkıntılar ve hayal kırıklıkları, öfkenin patlamasına yol açabiliyor.
Sinirlenmek, kendimi ifade etmenin ya da içimi dökmenin bir yolu gibi hissedebilsem de, bazen bunun bana ve çevremdekilere zarar verdiğini fark ediyorum. Bu duyguları kontrol altına almak, sakinleşmek ve doğru şekilde ifade etmek her zaman kolay olmuyor...
Beni zorlayan birçok duygu var annelik olsun merhametim olsun duygusal yapım olsun yani üzüntüm bunlar gibi birçok duygumla baş edemem ama en çok aşk çünkü aşk yönetilmesi en zor Duygu benim için diğer insanlar için de öyle olduğunu düşünüyorum kontrol edemediğin şeyler aşılıyor sana ve sen hiçbir şey yapamıyorsun bundan daha zor ne olabilir ki..