Soru başlıkta ✋
Ben yapmak isteyip de yapamadığım bir şey olduğunda sinirimi kontrol edemiyorum 😬
Ben yapmak isteyip de yapamadığım bir şey olduğunda sinirimi kontrol edemiyorum 😬
Üzücü bir haber okuduğumda, duygusal bir film sahnesi izlediğimde hâttâ düşünce yoluyla duygusal bir an'ı hatırlayınca aniden gözlerim doluyor. Duygusallığımı kontrol etmekte zorlanıyorum. Özellikle de toplum içinde.
Çok duygusalım bu konuda kendimi kontrol edemiyorum kuzu..
Birde haksızlık konusunda.. çok sinirleniyorum..
İnsanlara hemen kanıp kendim gibi biliyorumSevdiklerim konu olunca yelkenleri hemen suya indiriyorumAma artık akıllandım sadece kendimi düşünüyorum şükür kimse umrumda değil sevdiklerim dışında.. Kim ne yapmış ne etmiş ne demiş ilgilenmiyorum konuşup dursunlar banane dünyaya bir daha gelmiyecegiz sonuçta.. Geç öğrendim ama akıllandım şimdi şükürler olsun 😃Vicdanımla hareket ediyorum hep buda vardı unutmadanİyi geceler asko ❣️
Rica hatunum ❤️🌼
Haklı olduğumu bildiği halde haklıymış gibi sorun çıkaran insan karşısında
Dediğin gibi çok isteyipte yapamadığım durumda
Zaten yapacağım işi biri yap diye söylediğinde
Uykumdan kendi isteğim dışında kalktığımda biri kaldırırsa falan
İnsanı zorluyorlar böyleleri sonra ben geçimsiz zor biri oluyorum yok yaaaa😄
Aaaa bu harbi ben ✌️😃
Hangi burçsun merak ettim😄
Kova sen?
Aslan ☺️
Yükselenim aslan :)
Enerjimiz aynı şaşırmadım 🤗🌸
Aynen fark ettim :) 🌼
Günaydın ve teşekkürler eig için🤗🌸❣️
Günaydın rica ederim 🤗
Cevap
15Cevap
Duygularımı kontrol etmekte zorlanmayan birisiyim çok uç noktalarda bir şey olmadıktan sonra kendime hakim olurun genellikle
Haksızlık ve cahilliğe gelemiyorum duygular kontrol dışı kalıyor
bu sıralar
bütün duygularım kontrol altında
bir ara bazı duygularım kontrolden çıkmıştı
erken fark edip toparladım
Kafamda sürekli olan bir şey olduğunda ona odaklanıyorum hata yapıyorum
Öfke kontrol problemi yaşıyorum..
Her türlü vedalarda kontrolsüz oluyorum
Sana kocaman hoşçakal o zaman 😬
Yolculuk nereye😂
Bulurum bir yer 😃
Benide götür o zaman 🥺
Hayde 😃
Öfkelendiğimde ve aşık olduğumda :D
her durumda oluyor ya :)
Reis sakinn 🤨
Sakinim ben her zaman 😬
Sinirlendiğimde gözüm görmüyor efendim..
Sinirlenince
Sinir öfke
Sinirlendiğimde
Üzüntümü
Libidom arttığında
nefsim konusunda
Libidom yüksek olduğunda sinirli oluyorum
Tam olarak sinirli değilde daha tahammülsüz ve agresif oluyorum ikisi aynı şey mi bilmiyorum :D
Sinirlenince
Caresizken siz
Artık hissetmiyorum
Sinirliyken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?