Görgü kurallarına uymayan insanlar sizi çok rahatsız eder mi?

Birkaç hafta arabasız kalacağım için bugün toplu taşıma aracı kullanmak zorundaydım ve kullandığıma bin pişman oldum 😑
Arkamdaki koltukta iki kız telefona son ses vermiş video izleyip gülüyorlardı. Ve çok sesli konuşuyorlardı. Başım şişti 😑 yürüyerek gitsem daha iyiydi 😑
Görgü kurallarına uymayan insanlar sizi çok rahatsız eder mi?
Görgü kurallarına uymayan insanlar sizi çok rahatsız eder mi?
Cevapla