Vicdanımın devreye girip değer verdiğim, sevdiklerimi affetmek ama sorun olan şey bunu fazla yapmam, bunu sıkıntı ediyorum ve hiç bu durumdan hoşnut değilim maalesef. Yani en çok fedakarlığı yaptığım zaman onlar karşılığını vermediği zaman sıkıntıya düşen benim, üzülen benim maalesef. Duygusal olmam bunları çok etkiliyor, azaltmaya çalışıyorum ama yeterince başaralı olamıyorum sanırım, o yüzden bu sebeplerden ister istemez pişman oluyorum, çünkü mutlu hissetmiyorum kendimi. Mutlu olmadığım şeyleri de yapmak istemiyorum sonuç olarak.
Diyete girmek 😄 Normal zamanlarda istemsizce kilo veririm ama kendimi diyetteyim düşüncesine soktukça kilo almaya başlıyorum. Hâlbuki bırak akışa. Yasak düşüncesi daha çok çekici kılıyor her şeyi. Bugün itibariyle bıraktım artık. Limonlu suyumu içip zararlı düşüncelerden arındırmaya çalışacağım kendimi 😄
Çorap almamak. Daha doğrusu ben de çorap takıntısı var. Önce ki aldıklarımı daha açmadan bir kere bile giymeden çorap alıyorum yine. Evde şu an 100 çorap geçmiştir giyilen hiç giyilmeyen olarak. Bir kere giyip atma durumuna geldim
Diyet yapicam diyorum, yediklerime dikkat edicem diuorum. Eşim börek tatlı gibi benim sevdiğim ne varsa alıyor ve biraz ye bir şey olmaz diyor. Bende biraz yiyorum ama yemem gerek onca spor çöp oluyor. Cektigim kas ağrıları ile kalıyorum...
İnsanlara güvenmek Sabahın köründe makyaj yapmak O son çikolatayı asla yemem diyip yemek Birdaha nefret etmeyeceğim diyip etmek Yapma dedikleri şeyi yapıp pişman olup birdaha yapmak Hiç akıllanmıyorum hiiiççç Dik başlılığım sadece kendi sözümü uygulamak zarara uğradığım zaman bile devam ettirmek Defalarca çay içmek Mesela dövmeyi yaptırdım ama pişmanım sildirmek istiyorum ve yine ama ki ben tekrar dövme yaptırırım Böyleyim yani daha çok var şunu yemem bunu yapmam şuraya gitmem diyip tekrar tekrar yapmak
Annemin verdiği sorumlulukları son anda yapıyorum , azar işitiyorum ve pişman oluyorum ama tekrar yapıyorum, eğlenceli oluyor, kendime macera ve aksiyon yaşatıyorum. Bu ödev ve sınavlara son günde çalışmam için de geçerli.
Neden p*rno video işlerine girdiğimi sorgulayıp duruyorum cevabı bir hayatım olmadığı için serbest kafa
Pişman oluyorum sonra vazgeçiyorum yani ilk başta girdiğime pişmandım artık alıştım kimsenin dediği umurumda değil elin yabancı kızları yaparken onlar yıldız olurken ben niye yapmayayım olmayayım
Konusuyorum sinirlenince ben agzıma ne geliyosa hop diye söylüyorum keşke bunu demeseydim diyorum her defasında da daha fazlasını konusuyorum bana yazık ya sjsjsj