Bazen yapmicam yapmicam deriz ama ısrarla ya da spontane gelişen bir şekilde o şeyi yapıp dururuz. Sonra da ahh vah der pişman oluruz. Peki sizin pişman olupta hala yaptığınız şey nedir?
Her defasında pişman olup ama yinede ısrarla onu yaptığın bir şey?
En İyi Cevaplar