-Sonrasında oluşan her türlü boyun tutulması, sırt ağrısı gibi sorunlara rağmen bilgisayar karşısında uyumak. -Bir oturuşta yarım kilo çekirdek yemek. -Alışverişe çıkınca tatlı, çikolata türü ürünlerden kendimi durduramayıp bol miktarda satın almak ve yine kendimi durduramayıp hepsini bir gecede tüketmek gibi şeyler...
İnsanların kötü niyetlerini kendilerini ele veren en ufak şeylerden anlamama rağmen olacaklari devam ettirip sonucunu beklemek... bunu bile bile yapmak koyuyor. Belki risk almayi seviyorum ya da hayatın bana zor yasatarak beni güçlü kilmasini da... Pişman olmak değil aslında ama acaba sonuclari beklemeden o insanları def etseydim ne olurdu diye düşünüyorum acaba mi diyorum
Sevdiklerimin kalbini kırıyorum ama istemeden sinirliyken gözüm hiç bişey görmüyo bilmeden onları üzüyorum 2 dk sonra pişman olup affettiriyorum kendimi malesef ki bu hep böyle sürüyo 😕😓
Beceremedğimi bile bile defalarca aşık olmak senelerimi vermek sonra yine başa dön. Okula ara verip aşkın peşine düştüm hep yenildim şimdi nişanlıyım ve soğudum hayat çok garip