İnsanlara güvenmek, akşamları yemek yemeyeceğim deyip yemek, insanlara gereğinden fazla değer vermek, affetmek vs.. Her defasında pişman olup yine de yaptığınız bir şey söyler misiniz?
Her defasında pişman olup yine de yaptığınız bir şey söyler misiniz?
Her yenı tanıdığım karşı cinsle belki 1 hafta içinde veya daha erken olmayacaginı hissetmeme ragmen yani olumsuz olacağını bildiğim halde sırf karşı taraf üzülmesin incinmesin diye idare etme zorunlulugu hissetmem.. Halbuki ne kendini yıprat ne karşı tarafı. Simdı biz neyiz sorusuna sustuğum anlar aklıma geliyor nasıl acı çekmek bu yaa ://
Zil zurna sarhoş olacak kadar içmek... Tadında iç bırak işler kötüleşmesin diyorum kendime ama devamı geliyor sonrası rezillik oluyor çoğu zaman jdndnd