Sakinliğim. Çocukken çok sakin şimdide çok sakinim. Olaylar ve durumlar karşısında sakinliğimi her zaman koruyabiliyorum. Birde merhametim. O çocukken yağmur altında üşüyen kediyi cebine koyup evine getiren adamım hala. O çocuktan hiçbir şey kaybetmedim.
Kan görünce midemin bulanması, heyecanlanınca karnımın ağrısı, yalan söyleyince gözlerimin dolması ve ellerimin titremesi, saçlarımın ucuyla oynamam, inatçılığım, dikbaşlılığım ben ne dersem o olur diye kibirlenişim falan aynısıymış annemde hep söyler seni fazla şımarttık der 😅 bir mutlu olduğum zaman 2 baş parmağımı birleştirip hala çeviriyorum mesela ondan sonra çok cimriyim hala paylaşmıyorum bir şeylerimi kimseyle yani bunlar var hala hiç geçmedi ve sanırım yaşlanana kadar da benimle devam edecek
İştahım ve fazla sulugözlü olmam sanırım.. Çocukken annem ne verse yiyormuşum.. Bi kere bile yemek yememezlik yapmamışım.. Annem hiç bıkmamış benle uğraşmaktan :) Hâlâ öyle sanırım.. Yemek seçmem pek
Miskinliğim diyebilirim. Çocukken de nerede olursam olayım bir yerlerde uyuyup kalırmışım, şimdi de öyle. 2 saat enerjiksem geri kalan tüm saatler kedi gibi miskin ve sakin olurum.
Merhametim. Hala o küçük çocuk benimle yaşar hemen bir hayvan görür sever beslerim. Uğur böceği gördüğüm de elime alırım. Yağmurlu havalar da o güzel toprak kokusundan dışarı çıkan salyangozlari ezmemeye çalışırım. Dönüp baktığım da dünya çocukken daha güzeldi. Büyüyünce zararlı bir hal almaya başladı her şey. Merhamet olmadan da olmuyor maalesef her çocuğa aşılanması gereken elzem bir özellik. Bak şimdi nerelere gittim böyle güzel soru sorulur mu be yiğidim:D canımsın bro
ağlayamamak korkmaktan korkmak itaatsizlik dik başlılık inatçılık agresiflik, öfke, kindarlık asosyallik (yıılar içinde kırılsa da ben yine de yalnızlık tercih ediyorum) sadakat, dürüstlük
Deliksiz uykum.. Ses duymuyorum. Okula hep gec kalirdim. Simdi de ise gec kalıyorum.. İyi bir ogrenci ve iyi bir calisan oldugum icin neyseki cok sorun yaşamıyorum..😀
yönetme Arzum sanırım. küçükken çocukları toplar ve bi etkinlik düzenleyip herkese görev dağıtırdım hashsghga. şimdi de bir organizasyon, proje, toplantı varsa her şeyini ben kontrol etmek isterim
Çalışkan ve meraklı olmak… Bu iki özellik hiç değişmedi, titizlik de dahil, ütüsüz bir şey giymem, donuma kadar ütülerim. Çocukken de temizdim, eve gelince defter kalem silerdi annem alışkanlık yapmış