Bugün 29 oldum. Kendime sözden ziyade neler yaşadığıma ve neler yaptığıma baktım. Bazen gereksiz üzmüşüm, üzülmüşüm bazense takılmaya değmeyecek şeylere takılıp kalmışım. İyi de şeyler yapmışım sohbetine, selamına değen insanları tanıdım 😌 iyi ki varlar.
Ve efendimmmm geleyim soruya
Yeni yaşınızda kendinize verdiğiniz sözler ya da kararlar oldu mu?
Doğum günün kutlu olsun, kardeşim sevdiklerinle birlikte mutluluk ve huzur dolu bir ömür yaşaman dileğiyle, nice mutlu yıllara.
Öyle sözler vermek ya da kararlar almak gibi bir durum olmadı açıkçası. Genelde doğum günleri insanların arkalarına bakıp ne kadar yol geldiklerini, nasıl yollardan geçtiklerini gördükleri andır. Kimisi o gördüklerine göre nasıl ilerleyeceğini belirler, kimisi bakmaya devam eder orada takılı kalır, kimisi ise bakar ve yoluna bağımsız kararlar alarak devam eder. Ben daha çok üçüncü gruba giriyorum. :)))
Yeni yaşın sana sağlık, mutluluk getirsin, umarım hayatın boyunca hep sevdiklerin ile birlikte olursun ve hayatın boyunca her şeyi başarabilirsin. Doğum günün kutlu olsun. ❤️
Açıkçası öyle bu yaşımda şunu yapacağım diye düşünmedim, yani full şunu yapayım diye değil. Düşünüyorum ama yeni yaşımda ayrı olarak değil, açıkçası doğum günlerini aman aman eskisi gibi güzel olduğunu düşünmüyorum, mesajlar beni çok mutlu ediyor, hediyeler de tabi ki kdpsldpeldğ ama o kadar işte, eskisi gibi tadı tuzu yok sanki, tamam partilemedim hiçbir zaman ama yine de eski günler daha güzeldi. Her zaman derim, eskiler daha güzeldir diye. : )
Tekrardan iyi ki doğdun, bugün senin günün keyfini çıkar. : )
Yeni yaşla ilgili olmayıp, tecrübelerim sonucu kararlarım gelişiyor. Yaşayarak öğreniyoruz, öğrendikçe ne yapmamız gerektiğini kavrıyoruz ve sonucunda kendimize sözler veriyoruz. Doğum günüme hayli var, o günde benim için bir ayılma günü değil. Toplama, sonuca bakıyorum genelde. Hatalarım, pişmanlıklarım, mutluluklarım, artılarım, kendime neler kattığım ve kendime nasıl zararlar verdiğim, neleri düzeltmem gerektiği gibi noktaları değerlendirme süreci diyebiliriz karar ve sözlere. Eh tabi her yaş bir şey katmalı, öğretmeli ve olgunlaştırmalı...🦋
Doğum günün kutlu olsun Emreemm 🌸 İyiki tanımışım seni İyiki varsın İyiki hayatımızdasın 😍💖 Yeni yaşın sana hem sağlık hemde mutluluk getirsin.. 🎂
Gelelim konumuza Yeni bir yaştıkça insana hep yeni yeni sorumluluklar geliyor. Farklı kararlar almaya korkar oldum resmen. Genelde karar verdiğim şeyler pek olmuyor. Ama kafama koyduğum şeyi yapmakta da ustayım 😄 Pes etme huyum yoktur.
öncelikle doğum gününüz kutlu olsun, hayır kararlar almadım ne kararı alabilirim ki? alabilicem en büyük karar hayatta kalmaya çalışmak Dünya artık yozlaştı insanlar birbirini sudan sebeplerle öldürüyor ama dünyayı bana bıraksalar cennet yapicama çoook eminim
Nice mutlu yaşlara. Artık fit ve sağlıklı olmak için kendime söz verdim. Bunun için de adımımı attım 9 gündür diyetteyim. Spor da yapıyorum. Hedefime ulaşana kadar devam edeceğim. Ulaştıktan sonra da formumu koruyacağım.
Oluyor tabii. Genel olarak yeni kararlar veriyorum hep. Bu arada doğum günün kutlu olsun. İyiki doğdun,😄😄iyiki varsın. Senin gibi güzel bir insanı tanıdığım için çok mutluyum 😄😄