Yeniden hayata gönderilseniz farklı bir beden olmasını ister miydiniz? 
Kaşı kaşı düşün.. 🦁


Yani şöyle manken gibi güzel bir kız olmayı isterdim. Ama sorun şu aynı hayata mi geliyorum? Geliyorsam , sırf beden için ben bu hayatı yeniden yaşamak istemiyorum. Gelmemeyi tercih ederdim. Bu yaşıma gelene kadar bile çok zordu.
Cevap
19Cevap
Hayır bedenimi seviyorum, tekrar hayata gelsem aynı bedende olmak isterim.
Hayır. Yine aynı bedende aynı ben olayım.
Bedenimden memnunum. Sadece biraz burun büyük o da erkeğim gayet normal.
Burnun iyi la neresi büyük
Bu büyük bir kumar. O yüzden yok kalsın istemem ben.
Aslında bedeni mi seviyorum ama yine de isterdim ama geri dönüşü olsun jdjd
Ben fotodaki gibi bir bedende gelmek isterim. Aklını almak istediğim insanlar var haha
Travmalık resmen 😄
Harika olur haha
Hayır aynı bedenimle ile isterdim ama sadece Yengeç değilde Aslan burcu olarak dönmeyi isterdim.
Ne olursa olsun 2. kex dunyada gelsem yine ayni hayati isterdim ys her seyiyle iyi kötü
Hayır asla istemezdim. Ben bedenimi de karakterimi de eğrisiyle doğrusuyla seviyorum her zaman ❤️
Aynı bedeni isterim, 9 yıldır düzenli spor yapıyorum emeğim çok )
Hayır gelmek istemem.
Gelirsem de taze soğan maydanoz olarak geleyim onlarda canlı sonuçta 😀
Oynadığım oyunu bir daha oynamam. Farklı karakterde olsa da.
Zirvede bırakırım.
Yani. Olabilir. Bedenimle barışık sayılırım ama daha iyisi neden olmasın 😊
Bedenimde memnunum ve seviyorum bedenimi istemezdim 💃✨🌸
kuş olacaksam olabilir. cibirik cibirik ötüp insanların kafasını şişirirdim ne güzel
Fotodaki gibi bir şey olacaksam istemezdim, kalsın...
Kalsın babam bı kere geldik bı şey görmedik, kalsın
Dönmek istemezdim. Aslında böyle bir inanç var; reenkarnasyon deniyor
Önceki yaşamımda 18. yy da Polonya da bir malikane de mutfak çalışanıymışım
Regresyon mu yaptırdın?
@bugünbiacayipsin evet
Düzgün yapabilen biri var mı ya bende yaptırmak istiyorum online mıydı yüz yüze mi
Istemezdim ne çıkacağı belli olmaz
Civciv çıkacak kuş çıkacak
Civciv kuş yine iyi
ya ördek kaz çıkarsa 😬
Ördeğe ilerde mısır tarlası var demişler ördek ne demiş biliyor musun öç
😂😅
Seçim yapabiliyorsak olabilir
Tabi hatta trendyoldan bakıyorsun önce.
Bedenimi seviyorum ben ya.
Ben de seviyorum. Biraz değişiklik iyi gelir yırtardım etrafı.
Değişiklik bana göre değil.😀
Illa donmek zorundaysam el mejbir nabicam baskasi olarak donim
Görseli nereden aldın dikkatimi çekti de
Doctor Who dizisinden
Teşekkür ederim ❤️
Rica ederim 🙏
Hiç gelmesek olmuyor mu
Istemezdim bedenimden memnunum ✌🏼
Illede ben seviyorum kendimi yaaaaa
Macera olarak olabilir
Hatırlasam bide tadından yenmez
Aynı hayatsa istemezdim.
Bir beden büyük olsa fena olmazdı aslında.
Kesinlikle istemezdim.
Şu dağlarda kar olsaydım olsaydım
Hayır neden isteyeyim AA
Seçme şansım varsa evet
Hayır ya mümkün ise tekrar hayata gelmiyim.😄
Çok fazla isterdim. Hatta bir cisim olarak gelmek bile isterdim. Nasıl olucağını hep merak etmişimdir.🤓
Bu hayata tekrar dönmek mi? Şimdi neden geldim diyip duruyorum
İyi böyle, kılımla göbeğimle mutluyum
İsterdim ya değişiklik fena olmazdı
İstemezdim bedenimden memnunum.
İsterdim sanırım bir farklılık olsun :D
Elon Musk çok güzel olurdu
Yeni bedenimi ben seçeceksem olur.
Hayır istemezdim
Bilmiyorum
Yok bi daha gelmem
Ben isterim keşke gelebilsem
İstemezdim, hayır.
İstemezdim
Yok yetti bu kadarı bile
Iı ıh, istemezdim.
İstemem
Hayır 😒
Değişiklik iyidir
Istemem
Tekrar gelmek istemezdim
İstemezdim
İstemezdim. Kendime aşığım
Hayır
Sanırım hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?