Selam 💫 Hayata bir daha gelseydiniz ama farklı şeyler yaşasaydınız, mesela daha mutlu daha kolay bir hayat veya daha güzel bir hayat yine aynı karakteriniz olabilir miydi? veya değiştirmek istediğiniz özelliğiniz olur muydu

Selam 💫 Hayata bir daha gelseydiniz ama farklı şeyler yaşasaydınız, mesela daha mutlu daha kolay bir hayat veya daha güzel bir hayat yine aynı karakteriniz olabilir miydi? veya değiştirmek istediğiniz özelliğiniz olur muydu

Fiziksel olarak ve yaşantım olarak elbette değişiklikler isterdim. Yine kendim olmak istemezdim. Zira karakterim ile gurur duymuyorum. İstediğim hayatı yaşayabildiğimi hiç düşünmüyorum. Ebeveyn seçim şansım olmasını kesinlikle isterdim. Bana yeniden sunulan bir hayat olsaydı tepeden tırnağa herşeyi değiştirmek isterdim
Evet yine kendim olurdum. İçine doğduğuö ev ve aileminde aynı kişiler olmasını isterdim. Arkadaşlarıma kadar hiç bir değişiklik olmasını istemezdim.
Rica ederim abla :)
Evet, yine yeniden ben olmak isterdim. Keyifli geceler..
Keyifli geceler abla 💫💫
Teşekkürler kardeşim ✨✨
Teşekkür ederim :D ✨✨
Rica ederim abla 💫💫 :D
Yine kendim olmak isterdimde bir daha dünya ile uğraşamam 😅 Zaten gittik mi dönüş bileti olmucak. 😀
Böyle soruya böyle duygusal şarkı da iyi oldu :D :D
Her duruma özel şarkım var 😀
Cevap
13Cevap
Kendimden oldukça memnunum Evet tekrar kendimi olmak isterdim
Sanmıyorum hayatım farklı olsaydı büyüdüğüm çevre aile vs illahaki karakterim de değişirdi çünkü karaktere bunların çok büyük bir etkisi olduğu yadsınamaz
Kendimi seviyorum. Yine kendim olarak kalmak isterim. Farklı şeyler yaşasaydım öğrendiğim doğrular da Farklı olurdu ve beni Farklı biri yapardı muhtemelen.
Hayır asla kendim olarak gelmek istemezdim. Daha şımarık kaprisli ve tırnağı kırılınca dünyası başına yıkılmış gibi davranan kadınlar gibi olmak isterdim
Tamamen farklı bir görünüş ve kişiliğe dönmek isterdim, yaşadığım her kötü şeyin yerine daha iyileri gelsin istiyorum :D
Çok saf kalplisin diyorlar çokta zarar gördüm bu yüzden. O yüzden o özelliğim değişsin isterdim sadece. Yoksa kendimi seviyorum
Kendim olurdum ama bazı özelliklerimi degistirmek isterdim
Tekrardan gelmek istemem gelsem de insan olmak istemem
Bir daha dünyaya gelsem aynı hayatı, daha bir ustaca ve korkusuz yaşarım.
Fırsatım olsa tekrar gelmemeyi tercih ederim. İlla geleceksem yine kendim olurdum.
Galiba evet ama seçme şansım olsaydı kendimi değişik biri olmak isterdim
Detay kısmıyla birlikte çok güzel soru farkındalık açısından.
Yaşadıklarımdan ders çıkarıp daha düzgün bir hayat kurma çabamız sürdürürdüm.
Daha uzun daha yakışıklı daha zengin ama karakter ve insanlık olarak aynı olmak isterdim.
Olabilir tabikide elbet vardır değiştirmem gereken birseyler
evet yine yeniden ben olurdum... ve yine aynı aileyi seçerdim..
Kendim olurdum hayatım daha farklı olurdu
Gidersem gelmem ya bi daha bsjsjs
Bende öyleyim sjsjsk
Sen kal KS sahipsiz kalır jhdhs
Ya teşekkür ederim sdjsjasj
Kesinlikle Her gece uyumadan önce sağ omzumu öpüp uyuyorum canimmm kendim iyi ki varım
Yine kendim olurdum
Evet başkasını istemem
Yine böyle gelirdim
Değişirdi çapkın olmazdım
Evet seviyorum kendimi
Yine kendim olurdum ama şimdiki aklımla..
Evet yine kendim olurdum.. seviyorum kendimi
Bu kendimi bilip yine gelseydim olabilirdi...
Hemen hemen aynı olurdum.
Ben yine kendim olurdum
her şeyimi değiştirirdim
Ben tekrar gelmek istemiyorum derdim
Ewet kendim yaaa ah kendim ahh🤩🤣🤣
Hayır. Daha kötü ve bencil birisi olarak doğmak isterdim.
Evet yine kendim olmak isterdim
şidi gelidğime pişmanım
Evet kendim olurdum.
Evet. Ve yine onu severdim B😍
Kesinlikle
Daha farklı olabilirdim
Aynen devam👍🏻
Tekrar gelmek istemezdim
Evet.
Hayır 😤
evet
Tabi ki de EVET böyle saçma sorumu olur
Düşünmem lazım ndkdm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?