Gelseydin sen olarak doğmak istermiydin?
Ben ben olmak istemezdim şahsen
Ben ben olmak istemezdim şahsen
Dünya’ya tekrar gelip ben olarakta tekrar doğmak isterdim ama bu sefer ülkede kesin dolandırıcı olurdum. Lan adam akıllı cezası bile yok 😂😂 çalışmazdım herhalde
Türk olarak isterdim ama Türkiye de gelmeyi istemezdim
Ben istemezdim. Yine türk olayım ama yurtdışında doğmuş olayım isterdim. Cografya cidden kader çünkü
Burası Akp nin, reyisin
isterdim ben olmakta isterdim ama farklı şartlarda doğmak
teşekkürler
Cevap
13Cevap
Hayır gelmem.
Reenkarnasyona inanan biri olarak tekrar gelmekten korkuyorum. Yobazlara cok laf ediyom kesin yobaz bir ailede dünyaya gelcem.
Mümkünse gelmek istemem
Tskler 🙃
Olmayan bir şey için nasıl hayal kurabiliyorsunuz hayret ediyorum
Olup olmadigini nerden biliyon cok bilmis
Sacma cunku
Senin cennetle cehennemin mantikli öylemi?
İsterdim ama farkli koşullarda
ben eskilerden biri olmak isterdim
Ben kız olmak isterdim para içinde yüzerdim
Dayıları dolandırırım
Zevkine ya yoksa şu an kendi arabam var yaş 19
Eyw 😅 bu arada senin güzellik şaka mı
Keşke benim olsan ggldkskallşaşaşa
:(
Hayır sevmedim bu dünyayı
Hiç gelmemiş olmak isterdim.
Evet ama Türkiye'de doğmak istemezdim
İsterdim
İsterdim
İsterim
Farklı koşullarda olabilirdi
Ben seninle olmak isterdim
hayır istemezdim
ne gereği var ki?
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?