Aile baskısından dolayı bu yaşadıklarım hakkında bana fikir sunar mısınız?

Evde sürekli hakarete uğruyorum küçük öruluyorum en küçük bir şeyde bile kendi adıma hak sahibi değilim oje tırnak uzatma fontoten sürme hepsi yasak bol erkek gibi giydiriliyorum her yıl en az bir kere dayak yiyorum 21 yaşındayım dört duvar arasındayım hiç arkadaslarimla rahat bulusamiyorum hep babama yalvarmak gerekiyor bu yıl kpss ye giricem ama bugüne akdar hiçbir sınavda başarılı olamadım hic başka bir erkek tarafından tamamen sevilmedim hep aldatıldım bu kpss benim son şansım ama kendimi toparlayamiyorum çoğu kez intihara kalkıştım başarısız oldum kendimi degersiz biri olarak görmemi hiçbir şeye laik degilmis gibi görmeme sebep oldu bana bir yol gösterin hiçbir dostuma anlatamıyorum derdimi ama ben hiç iyi değilim
Aile baskısından dolayı bu yaşadıklarım hakkında bana fikir sunar mısınız?
Cevapla