Birinin size "Ben demiştim" demesine sinir olur musunuz?

Merhabalar Herkese🌸

Birisi sizi bir konuda uyardı ve sonra tamamen gader olaraktan söylediği şey çıktı. Size gelip de "ben demiştim ki sana" dese ve bunu sürekli vurgulasa sinir olur muydunuz? Yoksa normal bi karşılarsınız?
Birinin size Ben demiştim demesine sinir olur musunuz?
Ben eğer karşı tarafın "haklı çıktım" sevincini hissedersem çok kızarım.
Birinin size "Ben demiştim" demesine sinir olur musunuz?
Cevapla