Anlaşılmamak. Anlattigin halde... şarkının anlamı yok. Hoşuma gitti attim😅😅😅
https://youtu.be/6rsvVJuveTY
https://youtu.be/6rsvVJuveTY
Hiçbir sıkıntı yaşamadım kendimi ifade etme konusunda.. İster yazılı ister sözlü..
Yeterki anlatmak isteyeyim..
Örneklerle kafasına sokabilirim..
Anlamak istemeyene davul zurna eşliğinde anlatsan da boş gerçi..
Bazen ne yaparsan yap anlamıyor. Ve konu başka anlaşılabiliyor. Onu diyorum..
Teşekkür ederim..
Rica ederim...
Anlaşılmamak...
Empati özürlü ve de merhametsiz muhataba denk düşmek..
Can yakıcı...
Susuyorsun sadece böylesi hallerde...
Cevap
2Cevap
Çok sinirli ya da çok aşık değilsem zorlanmıyorum 🙂
Ben zorlanmam. Karşımdaki anlamıyordur 😅
Bence karsinda ki değil. Sen anlatamıyorsun 😅😅😅
Haahahaha sanki burada bana bir laf gelmiş gibi. Ama anlamadım 😅😅işime gelmiyordu 😂
Peki tamm.
Yooooo😏
Ne trip atayım ya 😂😂
Evettt
Cok sinir bozucu bazen 😅
Aynen
zaman zaman zorlanıyorum evet
Çoğu zaman zorlanıyorum ya
Hayır zorlanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar