Hayatımda 3 tane olaya şahit olduğumdan beri özgüvenim gitti ve çok pasif biri oldum. Ne yapmalıyım?

1. olay Ben 8 yaşındayken babam hapse girmiş annemde evlere temizliğe gidiyordu maddi manevi zor durumdayken okula beslenme çantası götüremediğim için öğretmenim beni azarlayıp tahtada herkes yemeğini bitirene kadar tek ayak ustunde bekletmesiydi. Ha birde Masa örtüsünü parası aidat parası gibi seylerin parasini getirmedigim icin hoca sacimdan tutup kafamı masaya carpmisti.

2. Ben 11 yasindayken 6 yasindaki kardesime araba carpip ezmisti ve onu o halde goren ilk kisi ve aglayan kisiydim ve hic unutamadim.

3. Ben lise 3 de iken bizim oturdugumuz yerde bir kadin tecavuz edilip yakilmisti sevgilisi tarafindan

Yasadigim diyer seyler bunlar kadar kotu degildi ama cok kotu oldum. Sonra Su televizyonda internette taciz şiddet tecavuz olaylarina denk geldigimde elim ayagim titriyor ya benimde basima gelirse diye psikolojim altust oldu. 20 yasindayim hala kendimi rahatca ifade edemiyorum. Surekli kalbim hızlı hızlı carpıp dizlerimin bagi cozuluyor. Ben boyle nasil universiteye baslicam. Tek basima yasicam. Kimseye guvenmiyorum. Insanlar cok kotu.
Güncellemeler
+1 yıl
Hayatımda 3 tane olaya şahit olduğumdan beri özgüvenim gitti ve çok pasif biri oldum. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize tesekkurler. 🌺
Hayatımda 3 tane olaya şahit olduğumdan beri özgüvenim gitti ve çok pasif biri oldum. Ne yapmalıyım?
Cevapla