Eskiden kendime çok guvenirdim şimdi özgüvenim gitti ne yapmalıyım?

Eskiden hatırlıyorum da üniversiteye başlarken güler yüzlü herkesle selamlasabilen özgüvenli biriydim bir senelik bir ilişkim oldu ondan sonra özgüvenim felan kalmadı çok içime kapandım. İlişkim bitti aşk felan da kalmadı ama hala böyle içime kapanik kaldım bu durum beni üzüyor. Metroda arkadaşım konuşurken bile karşıda oturanlar dinliyor diye çekinerek cevap veriyorum. Eskiden olsa asla böyle olmazdım
Eskiden kendime çok guvenirdim şimdi özgüvenim gitti ne yapmalıyım?
Cevapla