Kişilik & Karakter Kendiniz hakkında duyduğunuz son olumsuz eleştiri neydi? BirYangınınKülünü Takip Et Xper 5 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Bana bir arkadaşım en son "sen bazen çok çirkef oluyorsun" dedi asgsjd Haklı olması dışında bir problem yok.Neyse ki gönlünü aldım ama Kendiniz hakkında duyduğunuz son olumsuz eleştiri neydi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl İlgiyi hak etmeyecek kisilere ilgi göstermekten vazgeç diye bir eleştiri aldım az önce 1 4 Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Sen böyle diyince verdiğim değer ve ilgiyi hak etmeyen insanlardan nasıl da şakk diye kestiğim geldi. Keyiflendim bak Yorumla gizemm134 +1 yıl eleştiri değil o kural söylemiş Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Keyiflenmene sevindim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @gizemm134 kuralı söylemesi de bir eleştiri değil midir demekki ben kuralı cigenemisim o da bunu söyleme gereği duymus Yorumla
HissizProfil Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl O zaman danss.https://youtu.be/NH85OqbgdNc 0 19 Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Hele bakın kim gelmiiş, hoş gelmiiş Yorumla HissizProfil +1 yıl Sen yine uyumadınnn Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl He uyumadım kör misin Yorumla HissizProfil +1 yıl Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Bahtımdan daha kara bir kedi, vay be Yorumla HissizProfil +1 yıl Minnoş kalbini üzdüler mi Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Aga üzseler neyse, üstünden tırla geçtiler Yorumla HissizProfil +1 yıl şu an bi tabak patates kızartması olsa yerim ha Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Yap da yiyelim Yorumla HissizProfil +1 yıl Ben yaparsam ben yerim Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Tamam ben yapayım o zaman. Ama sadece ben yerim Yorumla HissizProfil +1 yıl Sen bazen çok bencil oluyorsun. Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Yorumla HissizProfil +1 yıl Beni benden alırsan seni sana bırakmam Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Kaliteli bi muhabbet oluyo Yorumla HissizProfil +1 yıl Peki o zaman beni neden karanlıkta bıraktın. Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Karanlık diye bir şey yokmuş, o aslında ışığın yokluğuymuş Yorumla HissizProfil +1 yıl Öyleyse uzak ne renk oluyor? Yorumla HissizProfil +1 yıl *uzay Yorumla
tamambuson Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 791 cevap paylaştı. Bütün malları satmış emekli haydar amca gibi davraniyosun dediler 0 11 Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Ben Tükenmişlik Sendromuna giren Meryem Uzerliyim diyemedin mi Yorumla tamambuson +1 yıl Meryem uzerli olduğumu nerden bildin Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Ben yerin altını da biliyorum, üstünü de Yorumla tamambuson +1 yıl O zaman benjm ilerideki kocam zengin mi baksana Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Vahşi kapitalizmin göbeğinde beleşe hizmet beklemek ha Yorumla tamambuson +1 yıl Sana da veririz biseyker nazlanma Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Şimdi ilgimi çektin işte. Teklifin nedir Yorumla tamambuson +1 yıl Zenginse hemen bir oğlan çocuğu firtlatip seninle evlendiriyorum kocamida gece uyurken zehirleyio kalpten gönderiyorum öteki tarafa holdingler de size kalır nasıl ama Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Türkan Şoray gibi kendime koca mı büyütücem ablacım afahfajsjdcsj Yorumla tamambuson +1 yıl Başarmak için ufak bir bedel sadece.. Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Baştan anlaşalım diş çıkarınca ben uğraşmam. Altını da sen değiştirirsin Yorumla
gizemm134 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl herkes cok sinsisin savas cıkartırsın falan diyor yalan abicimmmm 0 1 Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Tamam abim cansın abim kral abim eyvallah cansın Yorumla
jean007 Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 91% +1 yıl bu kadar ince düşünme ve mükemmel olmak için zaman harcama demişti hocam bana hanımefendi 0 0 Yorumla
Liberall Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Ne bilim hergün kendi kendime bir dünya fırça atıyorum 0 0 Yorumla
Pyscomatrix Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl olumsuzların bizi çekmemesi onlarla yaşamayı da öğretiyor hayat 0 0 Yorumla
picmisinenes Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Çok soğuksun diyor benimle ilk tanışanlar genelde 0 0 Yorumla
taytayko Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Çok fazla düşünüyorum ve stokcuyum biraz 0 2 Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Bunlar standart bi TC vatandaşı özelliği Yorumla taytayko +1 yıl Bu tam olarak öyle değil market alışverişimden anlarsin Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. Vay çirkef seni 0 27 Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Dua et doktorsun. Doktora şiddet uygulamam. Ağzını yırttığımda görürdün çirkefliği Yorumla s Taciiiii +1 yıl Çirkef olduğu kadar da kaba biri... Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Hiç değilse ayran gönüllü değiliz be Doktor Burak Yorumla s Taciiiii +1 yıl Çünkü ayranın ta kendisisiniz yangın hanım Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Hiç değilse pidenin yanında güzel gidiyorum be doktor civanım Yorumla s Taciiiii +1 yıl Dürümün yanında da iyi giderdin olsa da yesem Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Bu sohbetin sonu nereye varacak merak ediyorum :D Yorumla s Taciiiii +1 yıl Kadir'in evine :D Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Kadir kim kankam Yorumla s Taciiiii +1 yıl Kader olcaktı o Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Cinsel yöneliminle ilgili pot kırdın sanki ama anlamamış gibi takılırım ben sıkıntı yok Yorumla s Taciiiii +1 yıl Yaa dndjjrrhr bi kere ben %100 heteroyum 😡 Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Sakin ol sekkk erkekkkEn erkek sensin tamam Yorumla s Taciiiii +1 yıl Gerçekten miiiğ🥺👉🏻👈🏻 Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Yoo Yorumla s Taciiiii +1 yıl O zaman en erkek sensin Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Enn delikanlı benim Yorumla s Taciiiii +1 yıl Bakiim nasıl delikanlısın Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Çıkar göster!!! Yorumla s Taciiiii +1 yıl Aaa ayıp dmslsmamznzn Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Kader hanım yanlış anlamayın arkadaş Abdulhamiti savundu da ondan şeettim Yorumla s Taciiiii +1 yıl Nedense Kader hanım beni doğrayayıp sonra kıyma makinesinden geçirip onunla da kuymalı pide yapıp komsulara dağatacak gibi geldi Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Yanında da beni ikram etmese bari Yorumla s Taciiiii +1 yıl Paraya kuymış be Bimden dost ayran almış şansşısın Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Ya bizim muhabbet biraz daha uzarsa beynim kulaklarımdan akacak. Sal beni kardesim Yorumla s Taciiiii +1 yıl Bardak tut beyin suyu diye satarız Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Evet. Bugünlük Show haberden herkese iyi akşamlar. Bu kız kaçar Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Soğuk durduğum 0 0 Yorumla
HinchAmarillo Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Bencilsin 0 4 Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Üstüme alındım bi an afagdj Yorumla HinchAmarillo +1 yıl Bazı konularda öyle değişemem. Doğru tespit Yorumla BirYangınınKülünü +1 yıl Bende de hafiften bi empati yoksunluğu var sanki ama bencil miyim emin değilim Yorumla HinchAmarillo +1 yıl Empati yaparsın hayatın her noktasında uygulayamazsın. Bireysel odaklı olacaksın illa Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
İlgiyi hak etmeyecek kisilere ilgi göstermekten vazgeç diye bir eleştiri aldım az önce
Sen böyle diyince verdiğim değer ve ilgiyi hak etmeyen insanlardan nasıl da şakk diye kestiğim geldi. Keyiflendim bak
eleştiri değil o kural söylemiş
Keyiflenmene sevindim
@gizemm134 kuralı söylemesi de bir eleştiri değil midir demekki ben kuralı cigenemisim o da bunu söyleme gereği duymus
O zaman danss.
https://youtu.be/NH85OqbgdNcHele bakın kim gelmiiş, hoş gelmiiş
Sen yine uyumadınnn
He uyumadım kör misin
Bahtımdan daha kara bir kedi, vay be
Minnoş kalbini üzdüler mi
Aga üzseler neyse, üstünden tırla geçtiler
şu an bi tabak patates kızartması olsa yerim ha
Yap da yiyelim
Ben yaparsam ben yerim
Tamam ben yapayım o zaman. Ama sadece ben yerim
Sen bazen çok bencil oluyorsun.
Beni benden alırsan seni sana bırakmam
Kaliteli bi muhabbet oluyo
Peki o zaman beni neden karanlıkta bıraktın.
Karanlık diye bir şey yokmuş, o aslında ışığın yokluğuymuş
Öyleyse uzak ne renk oluyor?
*uzay
Bütün malları satmış emekli haydar amca gibi davraniyosun dediler
Ben Tükenmişlik Sendromuna giren Meryem Uzerliyim diyemedin mi
Meryem uzerli olduğumu nerden bildin
Ben yerin altını da biliyorum, üstünü de
O zaman benjm ilerideki kocam zengin mi baksana
Vahşi kapitalizmin göbeğinde beleşe hizmet beklemek ha
Sana da veririz biseyker nazlanma
Şimdi ilgimi çektin işte. Teklifin nedir
Zenginse hemen bir oğlan çocuğu firtlatip seninle evlendiriyorum kocamida gece uyurken zehirleyio kalpten gönderiyorum öteki tarafa holdingler de size kalır nasıl ama
Türkan Şoray gibi kendime koca mı büyütücem ablacım afahfajsjdcsj
Başarmak için ufak bir bedel sadece..
Baştan anlaşalım diş çıkarınca ben uğraşmam. Altını da sen değiştirirsin
herkes cok sinsisin savas cıkartırsın falan diyor yalan abicimmmm
Tamam abim cansın abim kral abim eyvallah cansın
bu kadar ince düşünme ve mükemmel olmak için zaman harcama demişti hocam bana hanımefendi
Ne bilim hergün kendi kendime bir dünya fırça atıyorum
olumsuzların bizi çekmemesi onlarla yaşamayı da öğretiyor hayat
Çok gamsızsın dedi 🥺
Açık sözlü birisi olmam
Çok soğuksun diyor benimle ilk tanışanlar genelde
Asla sınırı olmayan fanteziler
Çok fazla düşünüyorum ve stokcuyum biraz
Bunlar standart bi TC vatandaşı özelliği
Bu tam olarak öyle değil market alışverişimden anlarsin
Vay çirkef seni
Dua et doktorsun. Doktora şiddet uygulamam. Ağzını yırttığımda görürdün çirkefliği
Çirkef olduğu kadar da kaba biri...
Hiç değilse ayran gönüllü değiliz be Doktor Burak
Çünkü ayranın ta kendisisiniz yangın hanım
Hiç değilse pidenin yanında güzel gidiyorum be doktor civanım
Dürümün yanında da iyi giderdin olsa da yesem
Bu sohbetin sonu nereye varacak merak ediyorum :D
Kadir'in evine :D
Kadir kim kankam
Kader olcaktı o
Cinsel yöneliminle ilgili pot kırdın sanki ama anlamamış gibi takılırım ben sıkıntı yok
Yaa dndjjrrhr bi kere ben %100 heteroyum 😡
Sakin ol sekkk erkekkk
En erkek sensin tamam
Gerçekten miiiğ🥺👉🏻👈🏻
Yoo
O zaman en erkek sensin
Enn delikanlı benim
Bakiim nasıl delikanlısın
Çıkar göster!!!
Aaa ayıp dmslsmamznzn
Kader hanım yanlış anlamayın arkadaş Abdulhamiti savundu da ondan şeettim
Nedense Kader hanım beni doğrayayıp sonra kıyma makinesinden geçirip onunla da kuymalı pide yapıp komsulara dağatacak gibi geldi
Yanında da beni ikram etmese bari
Paraya kuymış be Bimden dost ayran almış şansşısın
Ya bizim muhabbet biraz daha uzarsa beynim kulaklarımdan akacak. Sal beni kardesim
Bardak tut beyin suyu diye satarız
Evet. Bugünlük Show haberden herkese iyi akşamlar. Bu kız kaçar
Soğuk durduğum
Ne gerek var oldu ya
Bencilsin
Üstüme alındım bi an afagdj
Bazı konularda öyle değişemem. Doğru tespit
Bende de hafiften bi empati yoksunluğu var sanki ama bencil miyim emin değilim
Empati yaparsın hayatın her noktasında uygulayamazsın. Bireysel odaklı olacaksın illa
Soğuksun