Hayata karşı objektif olabilmek için sık sık yapmamız gereken bir eylem sanırsam... Bugün kendimde bir miktar bencillik sezdim mesela. 🥲
Kendinize dair yaptığınız en son eleştiri neydi? 🌤

Hayata karşı objektif olabilmek için sık sık yapmamız gereken bir eylem sanırsam... Bugün kendimde bir miktar bencillik sezdim mesela. 🥲
Kendinize dair yaptığınız en son eleştiri neydi? 🌤

Evet bende her zaman için öz eleştiri yapıyorum Öz eleştiri, insanların kendilerini objektif bir şekilde değerlendirmesi ve hatalarını kabul etmeleri anlamına gelir. Öz eleştiri, insanların kendilerini geliştirmelerine ve büyümelerine yardımcı olabilir. Bazı insanlar, öz eleştiri yapmakta zorlanırlar çünkü kendilerini eleştirirken kendilerini incitmekten korkarlar. Ancak, öz eleştiri yapmanın amacı kendinizi kötü hissettirmek değil, gelişiminize katkıda bulunmaktır.
Hataların vardı babamın cenazesine gitmedim iyi bir eğitim aldım eğitime bu saate kadar zaman harcadım Hiçbir zaman pişman değilim Ama yaptığım hata birden fazla verim okumak
Elbette her gün yapıyorum. Bir defter aldım kendime, eksiklerimi, kötü huylarımı filan yazdım. Gün geçtikçe kendimi geliştiriyorum ve bu hallerden kurtuluyorum. Kurtulduğuma dair emin olduğumda kötü huyumu siliyorum.
Çoook mantıklı 😳👌
Eig için teşekkürler
Rica ederim
Yapıyorum. Bugün bir misafirlikte yaptım hatta. Eskiden çok daha agresif ve sert bir insandım. Son bir senedir çok daha sakin ve anlayışlı bir insan oldum
Ya pamuksun zaten pamukk 💖
Ekstra pamuk oldum😂
Teşekkürler 🥰
Cevap
8Cevap
Çok fazla iyimser sevecen olmak.
Gereksiz yere duygulanıyorum. Moralim bozulsa, üzülsem hemen pıt pıt göz yaşlarım düşüyor. Oysa gereksiz. Üzülmeye değmeyecek, sinirimi dahi hak etmeyen basit olaylara aşırı tepki veriyorum ‽
Gözyaşlarına gereksiz niye diyorsun ki 🥲
Çünkü bir sebebi olmaksızın dökülüyorlar 😣
Beklenti yüzündendi. İnsanlardan bir şeyler bekliyorsun da, peki sen ne kadar verebiliyorsunuz isteyene?
Verebiliyorsun* otomatik düzeltme katil olma sebebim olacak. Sabır...
😂 çok iyi biliriim
Biraz daha sakin kalabilmeyi öğrenmem gerekiyor ani parlamalarım var, kısada sürse kendime psikolojik olarak çok yüklendiğimi hissediyorum bazen.
Bunun nedeni de dış etkenlere ya da insanlara karşı aşırı düşen tahammül seviyem...
Evet yapıyorum bu kadar iyi niyetli olma bu. Kadar fedakâr olma seviyorum diye kendinden vazgeçme diyorum.. Sevgiyi bilmeyen insanda hepsi. ziyan oluyor diyorum
Eleştiriye açığım en son yaptığımda insanların benim hakkımda ne düşündüğü ile ilgiliydi artık umursamama kararı aldım.
Evet yaparım mutlaka. Fazla düşünceli davrandığım için kendimi eleştiyorum fakat daha iyi hale getiriyorum zamanla bunu da.
Bi kere öz eleştiri yaparsan bunu alışkanlık edinirsin. insan hayattan soğur bi müddet sonra.
Bu ara biraz zor biriyim her konuda bu beni biraz yoruyor mesela
Çok yapıyorum en son çok slkkça davrandığımı düşündüm mesela
Yaparım genelde niye bazen çok saçmalıyorsun be kızım diyorum kendime
Yaparım. Mükemmelliyetçi bir yanım var yükselen oğlak sağ olsun. İster istemez titiz iş yaparım ayrıntılara dikkat ederim haliyle kendimi de sıkça süzgeçten geçiririm.
İlişkilerden veya arkadaşlık çevresinde çok saf olmam herşeyi kabul etmem bir zamanlar bunu Başak burcuna bağlıyordum ama yetti
Uzun zamandır yapmıyorum 🥹
fazla iyi niyetliyim mükemmelliyetçilikte var var da var yani
Sürekli yapıyorum. En son çok sorunlu bir insan olduğum hakkında eleştirdim kendimi.
Sürekli sorunları ben söylüyorum insanlar beni çok tolere ediyor.
Öz eleştiri yapmakta üstüme yoktur herhalde ama şimdi bayram bayram öz eleştirimi yaparak karamsar olmak istemiyorum
Hayır mütişim , harikuladeyim nasıl eşleştirim kendimi
Yaptım yine ben haklı olduğumu gördüm ghkl
Bazen duygusal olarak hiç düşünmemek
Fark ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?