Ders çalıştırdığım arkadaşım benden yüksek aldı, bu ona sinirlenmem için geçerli bir sebep mi?

Hiçbir şey bilmeyen arkadaşıma bütün dersi özetleyerek anlattım. Önemli her yeri, hocanın daha çok neleri sorabileceğini söyledim. Bunları ona ben anlatmışken bugünkü sınavda benden yüksek aldı. 88 aldım diye mesaj atmış, tebrik bile edemiyorum sinirimden. Haksız yere mi sinirleniyorum?
Ders çalıştırdığım arkadaşım benden yüksek aldı, bu ona sinirlenmem için geçerli bir sebep mi?
Cevapla