Öğrenci beni sinir etmek için bilerek mi böyle yapıyor yoksa normal mi?

Üni öğrencisiyim. 3 öğrenciye özel ders veriyorum biri kız. Kız olan böyle bazen ölü balık gibi anlamsız anlamsız bakıyor. Anlamadın mi diyorum yok anladım diyor soru soruyorum çözüyor da ama sinirleniyorum öyle baktığında. Böyle kendimi ifade edemiyorum gösteremediğim için. Bir kere sordum düşündüğüm için öyle oluyordur dedi. Sizce görmezden mi gelmeliyim? Benle alay mi ediyor bir de?

Öğrenci beni sinir etmek için bilerek mi böyle yapıyor yoksa normal mi?
Cevapla