AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
319Cevap
Psikolog veya psikiyatrilerden yardım alabilirsin. Biri seans ile diğeri ise ilaçlarla iyileştiriyor. Ben ikisinede gittim ve psikoloğa gitmeni tercih ederim
Kimseyi sevmedim ve sevmeyeceğim diye artistlik yaparsan hayat sana boş gelir tabii ki. Hayatı anlamlı kılan sevmektir.
Spor yap. Şarkı stilini değiştir. Kendine adam akıllı bir sevgili bul. Cık dışarı gez dolan. Yenı arkadaşlıklar kur.
Sen Allaha yanlış yalvarıyorsun flac demelisin ki allahım sen bana yardım et gibi birşey yalvarma yaparsan emin ol ki allah sana yardım eder canını alması isteyecek kadar bişey olmaz allah hiç kimseye taşıyamayacağı yükü vermez
namaz kıl dua et devamlı hiç bırakma namazı seni feraha cıkaracak eminim
bence sen kendine bir hobi bul bak ismek var gir google yaz hiç düşünmediğin bir branşa gir el sanatları ile ilgili otur kafa dagıt en iyisi bu olur
Çok sıkıldıysan hayattan, bir mezarlığa git ;
Ölüler iyi bilir, Yaşamak Güzeldir...
N. F. Kısakürek
isyan edip 'canımı al' demek yerine dua edip 'sabır ver çare ver Rabbim' desen daha fazla fayda görürsün bence. Allah yardımcın olsun
Simdi olmek istiyosun ama ölüm korkusunu tadarsan Allah'a şükrediceksin canini almadigi icin sen dua et bol bol.
Manita yap sinirini ondan çıkar 😄 günümüz kızlarının hepsi öyle yapıyor
Aynısı bendede var veya benzeri diyelim git bir sevgili edin kafanı ona tak iş sahibi ol veya okuyorsan devam et derken geçer veya olmadı sportif faaliyetlerde bulun kafanı dağıt müzik dinle ve benzeri şeylerle uğraşıp kafanı dağıt
Durgunluk, çöküntü hissi, eski zevk aldığın şeylerden zevk almama, sinirlilik, iştahında ya da cinsel isteğinde değişme, bitkinlik, umutsuzluk gibi belirtiler var mı?
Depresyon
neticesi ölüm olan hayatı çok ciddiye alıp kendini üzme ;)
bende kendimi öyle hissediyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=GN4NyEGdVBMHergün gitmen gereken bir işin varsa bunları düşünecek zamanın olmuyor cici kız. 16 yaşından beri çalışıyorum liseyi açıktan okudum şu an hem üniv. okuyorum hem çalısıyorum hayat bir savaştır unutma
www.hurhaber.com/fotogaleri/634830/77524.jpg byurr
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama bunlar neredeyse her gencin ergenlik döneminde yaşadığı şeyler. her şey düzelecek emin ol. Seni mutlu eden şeylere vakit ayır
hayrola kardeş elin , ayağın mı yok, kanser misin? tecavüze mi uğradın? yoksa IŞıd in elinde misin?
Ayni durum bndedd var yakinda senin durumina duscem gibim icim skiliyor yapcak biseyim yok kendime hep bir mesgale ariyorum oyun oynuyorum yoksa kendimle bas basa kaldimda icim icini yiyor intihar edesim glyr
Bunu ben desem senin canın dayak istiyor derlerdi kesin.
Yaşamanın gerçekten de bir amacı yok buna katılıyorum. Ama senin kişisel amaçların olabiilir.
Yapman gereken bir amaç bulmak. Bunu da sadece sen yapabilirsin başkasından bekleme.
sahip olduklarının farkına var sadece onlara sahip olamayan insanların var olduğunu düşün belki kendinden utanmana yardımcı olur
Sevgili edin... sevgili... olmadı dışarı çık gez. Bende bir aralar böyleydim ergenlik hep bunlar
Siz Ölmüşünüz üstünüze toprak atan yok... Halk arasında buna Rahat batması denıyor gencler :)))
sevdiğin birseylere üye ol çalış eğlenmeye git gezz spor yap seni geri döndüürecektir ;)
Yapacak hiçbir şey her geçen gün biraz daha kötüleşecek;Sık canını hiçbir şey düzelmeyecek.
niye yaşadığını ne için burada olduğu araştır yani zaten zamanla bir gaye edinirsin uğraş bulursun hevesinde gelir :/
intihar etmeyi dene ama öldürme, belki yaşamak daha cazip gelecektir. O çizgiyi bir yaşa
bu ciddi bir yorum/öneri degildir umarim
bendef aynı dertteyim hatta senden daha da beter konumdayımmm
Kapanacağına dışarı çık, gez, dolaş. Arkadaşlarınla görüş.
Mezarlığa git oradakilere bir bak sonra bir de kendine bak sonra iyice düyününce hiç bir şeyin kalmaz
yarın öleceğini düşünerek yaşa hayatına ne sığdırabilirsin tabi bunu savur anlamında demiyorum herşeyin değeri yokken ihtiyacın olduğunda anlaşılır
Noktalama isaretlerin dikkatimi cekti
:) sıkıntıya gelince , sabirli ol. Gercek mutlulul Allah cc dediklerini yapmaktir.
Hayallerinden vazgeçmişsin. Kendine hedef yaratman gerek.
Fazla radyasyonun etkileri, kalk bilgisayarın başından.
Hani sen bu soruyu 8 gün önce sormussun ya hala aynimisin? Lütfen cevap ver bu sessizligin beni endiselendiriyo.
olur öyle arada. kafaya takma. hayatına değişiklik katmaya bak. bazı değişimler yap kendin için.
Namaz kılmayı denedin mi? aradıgın huzur orda olucaktır.
Ne işle meşgulsün yani okuyor musun yahut bir mesleğin var mı? Kanımca yok. s
Depresyondayim unutuldum aldatildim sevgilimden ayrildim cook yanlizim...
Bu geldi aklima cok farkli degiliz takma
monoton hayat bir ara benımde öleydi iyice nefret etmiştim herseyden yaşam şeklini değiştir
nasıl mesela
o kadar uzun konu ki nerden başlayım :) öncelikle hayatını bilmem yasam şeklini bilmem lazımki sana yardımcı olayım ne desem boş
Aynı durum benimde başıma gelmişti. Gerçekten çok zor seni anlayabiliyorum. Bir müddet yalnız kal belki de bu sana iyi gelecektir. Daha sonra yeniden başlamayı dene
bende yaşamak istemiyorum. sizin gibi genç önünde daha zamanı olan kişiler nasıl olurda böyle düşünebilir. bilemiyorum hayata ne için geldim sanki yaşamıyorum...
ergenlik cagindasin galiba oluyor böle normal ya ergenlik depresiyonundasin ya da agir depresyonda ama sanirim ergenlikten sadece kendini iyi hisettirecek seyler yap mesela yoga yap icin ferahlasin
annene bağırma
ailenle aranı güzel tut
birde internetten kötü video seyrediyorsan buda sana hayattan bıkmışlık verir
tüm zevkini alır
evlenmeni spor yapmanı tavsiye ederim
Aynen ya sanki beni anlatmissin. bir sevgili bulsan tum hayatin degisir aslinda. Kendine deger vermelisin ha ben yapiyor muyum hayir ama yapmak gerek :(
Bende ayniyim istersen beraber bu hayata tekrar baglanalim yaşamaktan zevk alalim.
kaç yaşındasın, okula gidiyor musun? ona göre tavsiyede buluncam.
herşeyi hakediyorsun kimseyi sevmedim sevmeyeceğim ne demek kimseye verecek sevgin yoksa kimsede sana sevgi vermez mutsuz olmamak için hiçbir sebebin yok umarım hayatın boyunca mutsuz yaşayıp geberirsin
Ölüm kesin, hayat ise ihtimal.. Kesin olanin degil ihtimalin peşinde koş! Hem zeytin yagli califasulyesi birakilip da gidilir mi? 👼
aynı şeyi o yaşlarda ben de yaşadım, tıpatıp aynılarını. şimdi de kendim için yaptığım o isyankar bedduaları dikkate almasın diye dua ediyorum Allah'a. Hayatın yaşamaya değer olduğunu anlayacağın bazı şeyler yaşaman lazım. Güzel şeyler.
Yaşamanın gayesini bilmediğinden kaynaklanıyor. Kimliğinin sahibi olursan mesele çözülür, kimliksiz yaşamaya alışmışsın o açıdan.
zamanla her şey rayına oturur merak etme, bende bir zamanlar böyle düşünüyordum ama geçti, sadece kendime yöneldim, kendimi şımarttım şimdi çok mutluyum sende dene.. kendine hobiler bul ve erkeklerden uzak dur.
Kendi özgü benimsemiş dünyadan çıkmadığın sürece sıkılmaların devam edecektir. Hayttan tat ve zevk almaya bak.
Dışarı çık denizin kokusunu ciğerlerine çek inan bana çok iyi gelicek unutma kimse senden değerli değil :)
Hazır önümüz kurban annenlere söyle kurbanlık alıp boşuna masrafa girmesinler sende kurtulmuş olursun ;)
Sakin ol önce kendini boş olarak görmen normal anladığım kadarıyla sen bir neden yüzünden açıkçası eksiklik yüzünden böylesin
bende senin gibiydim bir ara ama bunu gerçekten aşmak için çabaladım bir piskiyatri den destek alman senin çok daha yararlı olucaktır...
özelden mesaj at konusalım ... çözeriz sıkıntını kanka rahat ol bizde kapattık zamanında kendimizi odamıza ilacın bende...
valla çık aksiyonluk bişiler yap bendede vardı o bir ara yeni şeyler yapmaya çalışıyodum sonra geçti o ve bide işe girdim yani birşeylerle meşgul ol
Canim hobi faln bulma kendine namaza basla Allah i sikca an kuran oku.. senin ihtyacin bunlar.. bak o zamn nasil duzeliyosun.