AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
319Cevap
Bence en iyisi bir uzman yardımı Alman , burada yazdığımız pek çok şeyden daha fazla fayda elde edeceğine eminim
Maneviyatn eksilmiş senin, bnde oyle olmstm gcti ama, yapcagn sey Allaha yonel namaz kil biseylerle ilgilenmye calş
Bence sen kimseyi sevmediğinden ve başkasının seni sevmesine izin vermediğinden ruh halin bozulmuş ve depresyona girmişsin.
Ergenliğe girmişindir sen Geç olmuş ama güç olmasın dikat et
20 yaşında ergenliğe girildiğide bir ilk.
22 yaşına kadar Ergensin canım Sürekli vücuden ve Ruhen değişiklikler yaşayabilirsin
Yapacak bişey yok..
Nedense bir an yazıyı ben yazıyorum hissettim :( :( 5-6 ay öncesine kadar bende aynı böyleydim. Ama benimki birden bire geçti yani artık hiçbirşeyi takmamaya başladım :(
Heycanını geri kazan ne bilim yola 10 tl at sonra geri dön onu ara ne bilim otobüse akbil basmadan bin ne bilim pahalı bir mağaza gir bir şey almadan çık bunlar heycanını geri kazandırcaktır
yere 10 tl at sonra dön onu ara...
bu nasıl bir mantık ya
Aynen akşam akşam iyi güldürdün 10 tl at sonra geri dön onu ara ahaha :D
yönünü yuce rabbimize çevir. O (Allah) kulunu yalniz bırakmaz. İbadetlerini yerine getir. Unutmaki ki yokuş aşağı inmek basittir ama manzara tepeden izlenir.
resmen beni anlatıyorsun bundan 5 ay önce bende öyleydim aslında cevrem var ama yok çünkü bir sürü yer geziyorum ve orda kalıcı değilim çok arkadas var ama hiç yok
Bende aynı durumları yaşıyorum hatta ölsem daha mutlu ve huzurlu olacağımı düşünüyorum
Eve oyun konsolu al call of duty kapisalim netten unutursymun dertlerini:)
annene yardım et ev işlerinde bulaşık yıka mesela su rahatlatır seni
Sana bir önerim var bir ara sabah uyan ve pencereyi aç dışarıya bak ağaçlara bak taşa toprağa bak kuşlara bak içine huzur girer bide ikinci öneri olarak şunu tavsiyede bulunayim daima küçük bir durumdan bile mutluluk payı çıkar
Aynı durum bende de var kardeş farksız :/ bize ergenus o yüzden ya :/
biz buna ergenlik dönemi diyoruz.
oturup bekleyince geçiyor.
Allaha dua ediyorum diyorsun peki ibadetlerini yam yerine getiriyor musun dinine uygun yaşıyor musun giyimin pyle mi? Eger bunlari yapmıyorsan tabiki icin sikilacak
Aç güzel bir film izle, dans etmeyi, şarkı söylemeyi dene. Bütün gün evde oturup hayatının ne kadar skc oldugunu dusunursen gercekten sklırsın. Koşuya falan çık. İlgilenebilceğin bir şeyler bul kendine.
Depresyondasın dertleşmek istersen özelden yazabilirsin yardımcı olayım.
bence aşık ol, birini sev o zaman hayatın güzelleşcek emin ol. karnında kelebekler uçuşcak filan:)
Monotonluktan sıkılmıssindir. Hayattan degil. Asla aşik olma en mantiklisini yapiyosun sadece kendine zaman ayir ve bigun icinde en sevdgn seyleri yap
Kendine oyalanacağın bir şey bul zamanla düzelir bu psikolojin
Bunlar hep inanç eksikliğinden ya da bunalımda olduğundan.
okulun yok mu bir is bul inanilmaz sana iyi gelicek bende senin durumdaydim...
Saçma gelcek, ıyy uyy abaza vs bile diyenler olacak ama kesinlikle ve kesinlikle cinsel tatmine ihtiyacın var. Ama seks ama mastürbasyon.
ne alaka onunda bir sonu var.
Başlamadan sonunu düşünmenin anlamı yok. Dibini gördün mü ki?
git namaza başla ferahla amacını din olsun amaçsızlıktan sıkılıyorsun
heangi şeyde başarı için uğraş hırs et pes etme
3 yıldır yaşama hevesim yok, evden cıkmak istemiyorm, okumak istemiyorum, çalışmak istemiyorum, bende aynı böyle..
Bendeeée
sanki sadece ve sadece ölmek için yaşıyor gibiyim
ortamlara katıl bence ancak öyle kafandaki düşüncelerden uzak durabilrisin ve anlık olur bu düşünceler mutlakada geçer sen sağol
yapma be güzelim. senide sevenler olur. sanada hayatın doyumsuz olduğunu hatırlatacaklar vardır. sıkıntı yapma
Maneviyata yönel yani kendini ibadete ver. Kendine uğraş bul. Bu kurs olur, el işi olur vb değişik birşeyler yap. Huzura ereceğine eminim.
Normal insanlar gibi sen de normal bir insan olmak mı istiyorsun? doğru kişiye aşık ol , doğru kişiyi sev.
Dışarda heves bedava... biraz etrafına bak senin yaşama sebebin olacak ne çok kişi var sen bunu görmüyor san bunalıma girersin
Bana bak sakın ist de kopruden atlama zaten trafik oluyo hergun bide sana bakan meraklılar yuzunden trafk olmasın hee atlarsanda show yapma direk atla:)
Canm sen baya baya depresyondasin ya. Arkadaslarinla cik disari onlarla vakit gecir. Biraz degisiklik olur.
Simdi bir selma hunel aciyosun bir de cay koyuyosun kendine. Hayalini kurdugun gelecegi dusunuyosun ayaklar hafif yukarida. Ve soz diyosun yarina fakli uyanicam. Bitti gitti yarin al sana polyanna
Koca bul. Kaynana ile kavga ederken olumu unutursun:)
Hint filmlerine ver kendini onları öyle görünce yaşama 4 elle sarılırsın :)
ölmeni bekleyeciz çare yok, öl de helvanı yiyelim bari, arkandan tatlı tatlı konuşuruz.
Dışarı çık ve o oksijeni solu... Dertlerini evde bırak ve kendin için bişiler yap...
Once bir abdest al bir namaz kil derdini Yaradana arz et
devpersyondan çık man lazım mutlu olacağın şeyleri yapmaya çalış sorunlarından az uzaklaş
şu yaşadıklarını herkes yaşamıştır. bende dahil ama ölmedim hala buradayım..
bence manita yap ve seviş benim gibi, bak bakalım sıkıntı falan kalıomu :)
Gerçek hayata hoş geldin... Ben 32 yıldır o şekildi yaşıyorum sen ne diyosun?
otur Namaz kıl öbür taraf dinlenme tesisleri değil :)
Ne yani dünyaya gelmenin bir amacı olmadığını mı söylüyorsun
Esrarengiz gun yuzunde olmayan degisik gizemli tehlikeli islerle ugras
Seri katillik uygun mu :-D
Ehh seni acarsa uyar. Bende bir liste var. Dusunursen bir kahveni icmeye gelirim😁😁
Yeni hedefler çizmelisin kendine başlangıçta küçük hedeflerden başla ki depresyon sürecin kısalsin
Zaman geçirebileceğin kafanı dağıtacak hobiler edinmeyi dene
Bana mesajatıp kendini tanıtsana durumunu filan ciddi soyluyorum sapık değilim sadece durumunu öğrenmek istiyorum
Depresyondasın :))) Hiç bir sey yapmaycaksın zaman seni iyleştircek... ben yardım etmek isterim.. ama senin istmem lazım once
Mesela neler hoşuna gitmez neyi sevmessin, artı yapınca zevk aldığın hoşlandığın şeyleri not al ya da buraya yaz ona göre çözüm bulunur.
Bunalıma girmişsin insan hayatı düz bir çizgi gibi değil zikzaklar çizer sende şimdi bunun alt noktalarından zamana bırak gecer
Allahın verdiği canı Allah alır sn diğerlerini boş koy burada bizim dediklerimiz boş sana sadece uzman biri yardım edebilir..
aynı dert bendede var hergün ölüyorum skntıdan da yaşıyoruz ynede ölek mi yani naplm. hayat devam ediyor
bende hayattan bir zevk almıyor yatıp kalkıp uyumakla geçiyor bütün günüm iş desen öbür boyu çalışmak çok saçma geliyor
Daha yolun başındasın, iyi kötü hayat devam ediyor. Kendini oyalayacak şeylere yönele bilirsin mesela.
Arkadaşın yok mu senin hiç çık bir alışveriş yap bir bayan olarak acayip mutlu etcek seni çık bir gez oturduğumuz şehri arkadaş edin yaşayarak mutlu olacaksın oturarak olmaz o iş
Sen bisey kullaniyormusun dogru söyle bu anlatdiklarin yesilin sonu?
Hayatla dalga geç. Belki o zaman monotonluktan kurtulursun
Yaş kaçtı? Herhangi bir sorunun var mı kendine dert ettiğin yoksa durup dururken mi?
Namaza başla manevi boşluğun için iyi gelir. Zaten hayatımız bir sınav bu sınavı başarılı bir şekilde verelim. :)