AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
319Cevap
Depresyon olmasın bu. 20 li yaşlarda olabiliyor. Birine iyilik yap düzelirsin. İnan bana.
benimde yok ama ne yapsan geçmiyor herşey sende bitiyor yani kafanda sen istemedigin sürecede olmas
Hayata Geliş
amacının Farkına VArırsan Eğer Herşey Düzelir Derim
Benim çok var yaşama hevesim Enerjiğim Deliyim Doluyum :DDD Süperim :)
iki ay öncesinde ne yaşadın seni bu kadar boşluğa itti?
amlı olupta yaşama hevesi olmayan birini son zamanlarda göremiyodum iyi geldi bak bu
bence senin aşık olman lazım kesinlikle senin tek sorunun bu
Dua'larına sadık ol kapı geçte olsa açılır Allahın izniyle.
Bunun nedenini bul bence ^_^
kimse durduk yere böyle olmaz sonra cözümü bulursun zaten ^_^
sorumluluk al ve sorumluluklarını yerine getirmeye çalış
buradan yönlendirmek pek doğru değil bence uzman desteği al
eğer İstanbul'da yaşıyorsan at kendini gece hayatına kuluplere gir çık!
kendine seni mutlu edicek şeyler bulmaya çalış neler hoşuna gider sen biliyon eğlence yerlerine git
Bende de oluyor ama calis biseylerle hayatini canlandir. Hayatini yasa.
Hayat banada bazen cok meraksiz geliyor he. Sevdiklerini aliyor senden. Ama ne yapalim yasamak zorundayiz canim
Bence kendine bir erkek yok. Bu seni evden cikaracaktir.
Yok değil pardon bul.
Farklı sosyal mesela aktivitelere katıl ne bılım mesela bende senın gıbıyım su 1 aydır odamdan çıkmıyorum ameliyatla çıkaracaklar
ha ha çok komik
Sana anlaşabileceğin, onunla birlikte mutlu olacağın, sohbet etmekten zevk alacağın karşı cins lazım. :)
bende öyleyim ama benim kendimle ilgili problemlerim var. bence haline şükret :)
Ozaman birini sev seni seven birine asik ol ozaman kurtulursun bu dertden
Namaz ve kuran. okusan hic bir seyin kalmaz kendine baska. amaclar edin
benim gibi hayattan sıkılmışsın dışarda gez yeni insanlarla tanış iş bul çalış bir meşgalen olsun.
Allah'a dua et. Allah yardımcın olsun. Kendini rahatlatmaya çalış.
günün sorusunu kes kim seçiyo la bu günün sorularını
sen asosyelleşmişsin az kafa dağıt dışarı çık düzelirsin
Bence bir iş bulup çalışmalısın paranın tadını alınca boş geçen zamana açıyaçaksın
Bende o hep var sap gibi yaşiyorum hicbir tadi tuzu yok. Hergunum ayni
aynen ya bizde de sınav stresi var ya çok fena yaz da bir şey yapamadık
meşgale bulmalısın der eskiler.. meşgale; uğraşı vs demek..
Prenses daha çok gençsiniz şu an bu üzüldüğünüz şeyler yıllar sonra size çok komik gelecekler o yüzden bekleyin beklemekte fayda var ;)
Senin sorunun, kimseyi sevmeyisin birine asik ol ki hayatna hyt katsin yani ole olcak birini sev bnce
Allah yardimcin olsun yapacağın enguzel şey dua et derdi verende allah dermanini verende yeterki doğruyu bul ve ara
şu an bir boşlukdasın emin ol ya da bir aşk acısı çekiyorsun kendine o olmassa olmas gibi yani
birçok insanda var bu bunalmışlık tabi bizim nesil dahada şiddetli yaşıyo bunu. hepsi o tek gözlü düzen yüzünden merak etme yalnız değilsin sabret.
Bencede yasamak cok bos para ve seks ustune kurulu bır duzen var mıllet bırbırını yıyor ask acısı cekıyor bosuna
aynen hep aynı şeyler bir düzen üzerinde hep o tekrarlanıp gidiyor
Dışarı çık. Yanlız kişinin arkadaşı şeytandır çık dışarı
depresyon :) Virüs gibi illetten almışız nasibimizi.. Allah herkesin yardımcısı olsun :((
bir sebebi olmalı ama bu durumunun? nolduda o hale geldin
seks dene dünyaya tekrar dönersin ve hayatın farkını anlarsın
ibadet et kuran okumak insanın içine huzur getirir içten oku
senin ki 2 aylik nolacakki benimki 19yillik ben napayim
bende senin gibiyim durduk yere aglıyorum napcm bilmiyorum:(
Aslında olmak istediğin insanla olduğun insanı gözden geçir memnunmusun bulunduğun durumdan
Lütfen bana ulaşırmısın? mesaj bekliyorum senden...
bende senin gibiyim ama hayatında bazı değişiklikler iyi yap bence değişiklik iyi gelir
kendini meşgul edecek birseylerle ilgilen bende senin gibiydimm
yaşama sevincini kaybedersen o zaman hayatta kalamazsın
sosyalleşmen lazım dertlerını anlıcak bır arkadaşa ihityacın var
seni sen oldugu icin isteyen...
hayat bu bazen sıkıcı bazen guzel ben ce sen zamamnını ıyı gecırmeye bak
hayatta yapmıcagın bir çılgınlık yap ama terbiyeli ve az tehlikeli...
herkezin yaşam tarzı bakış acısı deger yargısı farklı sizinkide bunun bir degişik örnegii
intihar ı düşünebilirsin. kesin çözüm. zaten hepimiz ölmicez mi?
care burada değil dısarı cık arkadaslarınla, gez, kalaalık yerlere git etkinliklere git
Bak o kadarda boş değil hayat annen var. allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin..
Canım kendini hayatın akışına bırakıcaksın eğlenicek bişeyler bul bnce
önce önemli olan insanın kendisi ile barışık olması. yani kendini sevmesib. bence
Senin 2 aydır öyleymiş benim 3 yıldır öyle gerisini sen düşün
Psikoloji ile ilgileniyorum.
Özelden yazarsan yardımcı olmaya çalışırım.
bende senn gibiyim.. hiç bir şey yolunda gitmiyor :( dibe batıyorum
aşık olmadın mı şimdiye dek
hayır olmakta istemiyorum ya aşk meşk boş
olmadığınız için böykle düşünüyorsunuz. bence aşık olmak dünyanın en güzel şeyi. ben aşığım ve ayda yüryor gibiyim. çekim kuvveti bana işlemiyor. her ne kadar bazen çok üzülsemde. onuniçin herşeye değer
ya olamıyorum gerçekten hoşlantı gibi oluyo ama bir zaman sonra geri geçiyo 20 yaşına gelmişim daha aşık olmadım olamadım
belki de tarzın farklıdır. ama ben aşk adamıyım. sen de doğanın işleyişi gereği sağlıklı bir bayan olarak mutlaka bir erkeği yakından tanımak isteyeceksin, seni tebessüm ettirecek, onu düşeneceksin, özleyeceksin... ama ne zaman. bence acle etme ama kapılarını da kapalı tutma. zorlama hayatı akışın abırak. mutlaka kaderinde yazılan seni bulur nasıl olsa
inşallah teşekkür ederim yorum için :/
ben teşekkür edrim sağlıkla kal
bacım kafayı yemıssın, hayırlı uğurlu olsun
şey.. ergenlik döneminde misin? veya regl?