Fazla sinirli biriyim kendimi yıpratıyorum ne yapmalıyım?

Aslında sakinimdir ama bazı anlar oluyor en küçük şeylerden bile bir tav oldum mu inanılmaz derecede sinir katsayım artıyor içimde kademe kademe hissediyorum kuduruyorum resmen sağa sola vuruyorum vücut tepkimelerim değişiyor ve sakinleşemiyorum kolay kolay. Sinirim geçince de yorgun hissediyorum kendimi başım ağrıyor çoğu zaman o sinir harcıyor beni yoruyor sinirliyken hissetmiyorum sinir geçince hissediyorum. İlaç almak istedim valide hanım saçmalama bu yaşta diyip durdu... yaşım 20. nasıl çözebilirim bu durumu yardımcı olabilecek birisi varsa çok sevinirim inanın çok yoruyor beni bitiriyor.

bu arada belki aklınızdan geçer ihtimaline karşı uyuşturucu esrar vb (kullananların eksikliğinde delirdiği) şeyler kullanmam sadece sigaram alkolüm var o kadar. onların da eksikliğiyle alakalı değil. Psikologa git cevabı da vermezseniz sevinirim maddi olarak sıkıntı ona verecek param yok maalesef
Fazla sinirli biriyim kendimi yıpratıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla