Her zorluk ve olumsuzluk tecrübe edinmeye neden olur. Tecrübe ise insanın en iyi donanımıdır bana göre. Tecrübe, mermisi hiç bitmeyen bir silah gibi elini güçlü kılar insanın.
Peki senin tecrübe sahibi olmana neden olan ve seni daha güçlü bir insan haline getiren en son deneyimin neydi?
Seni daha güçlü bir insan yapan en son deneyimin neydi?
Hiç kimse sana senin kadar yardım edemez Beni buna ikna eden dost sandığım bir ortamda sarhoş olunca telefonumun çalınması oldu ana bacı soy sop devam ettim ve anasını bacısını bi telefon kadar gören alsın münasip bir yerine soksun dedim ve sadece iki dost bıraktım hayatımda gerisi tanıdık
Bir akşam yaşadım, bu gece intihar etmediysem daha bana bir şey olmaz demistim. O sanırım.. Onun dışında için kan ağlarken gülmek. Kendi duygularını sürekli bastırmak. Ayağa kalkacak halin yokken kimseden yardım istememek. En kötüsü şu ama.. İçin parçalanıyor ama diyorsun ki.. Aman boş ver nasılsa bir şekilde geçiyor. Uyuyacağım yine sabah olucak.. O kadar acına bağışıklık kazanıyorsun ki artık canın yanmıyor. En kötüsü bu işte...
Bakarsan yanıtlara güzel bir şeyden bahseden 100 kişiden bir kişidir. Acı bizi biz yapar. Acı tecrübeler bizi şimdi olduğumuz noktaya getirenlerdir. İnsana milyonlarca iyilik yap, her zaman yaptığın bir yanlış ile anılırsın. Bir şey yok, yaptığım bir çok yanlış var, hepsi beni bugüne taşıyan bir basamak.
Duygusuz birisi olduğumu söylediler ve gerçektende öyle sayılırım dedim kendi kendime şu birkaç haftadır herşeyi herkesi farklı bir bakış açısıyla inceliyorum bakalım bu deneyim beni güçlü mü yapacak güçsüz mü sonrasında belli olacak :D
Duygularımi önemsemeyen insana uzun uzun içimi döktüm basit cevaplar alınca da bumudur dedim bu mu yani son deneyimim bu oldu daha da kimseye gerektiğinden fazla samimi davranmam
Sevmek her anlamda yakınlık kurduğum kişileri aşırı sevmek bağlanmak bu durum bende çok şeyi değiştirdi hem olumlu hem olumsuz hem çok güçlü hem de çok güçsüz ✨