Beni daha güçlü yapan şeylerden bir tanesi bunalım ve ağır depresyon geçirmem. Bu durum benim fikirlerimi ve hayata bakış acimi 180 derece değiştirdi diyebilirim. Kimin iyi gün dostu kimin kötü gün dostu olduğunu bu çöküş ile anlamış oldum hayatta bu da bana çok şey kattı. İnsanlarin gerçek yüzlerini artık daha iyi görüyorum kendi cikarlari için insanları kullananları daha çabuk anlayabiliyorjm artık
Beni güçlü yapan annem babam kardeşlerim kısaca çocukluğumdan bu yana güçlü oldum olduk. Çünkü birbirimize sahibiz ve koşullar ne olursa olsun hep birbirimize destek olduk. Aramıza maddiyat hiç bir zaman girmedi ve manevi olarakda bugüne kadar birbirimize hiç kırılmadık. Sanırım böyle olunca kendimi güçlü hissetmem gayet normal. Teşekkürler anneme ve babama bizleri böyle birbirine saygı içinde ve sevgi ile büyüttükleri için. ❤❤
Son deneyimim hayatının En’lerinden olan şey.. Örneklendirmek istemediğim bir konu ama, tüm duygularımın tekrar tekrar kendine gelmesi diyelim.. Hani bir lavın içine girmiş gibi , yandığını bilirsin sonra o yangını serinleten kutuplarda bulursun ve tüm bu duyguları bir kerede hissedersin Benim tecrübemin bana yaşattığı his bu, ama gün gün daha iyi olduğuma inanıyorum
Kendimi herhangi bir konuda kötü hissettiğimde hemen en sevdiklerimi arar paylaşırdım ve öneri isterdim bu da beni rahatlatırdı amma velakin o insanlardan ikisi hiç tahmin etmediğim şeyler yapması sonucunda en nihayetinde kendi kendime yetmem gerektiğini düşündürdü o yüzden artık kendim tek başıma yüzleşiyorum olaylarla.
3 sene önce yaşadıklarım aslında beni güçlü yaptı ve olgunlaştırdı. Hani kesin bir olay söylemem mümkün olmasa da 3 sene önce hayatımın 1 senelik dönemi yetti daim mutluluğuma.