Hayat sadece elde ettiğiniz şeyler oluşan bir yer değil, aynı zamanda başkalarına ilham verdiğiniz yerdir. Bu yüzden hayattan ümidini kesmiş, hiç umut olmadığını düşünen ve tekrar başlamaya cesaret edemeyen herkes biraz ilhamı hak eder.
Eğer siz de herkesin biraz ilhamı hak ettiğini düşünüyor ve hayata karşı kendinizi güçlü hissediyorsanız, bu güzel enerjinizi mutlaka başkalarıyla da paylaşmalısınız.
Sizin daha güçlü bir insan olmanıza sebep olan en son deneyiminiz hangisiydi?
Geçirdimiz zor zamanlar en ağırı buydu diye düşündüğümüz acılar aslında bizi daha güçlü kılar gün geçtikçe biraz daha güçlendiğimizi yere biraz daha sert bastığımızı ve özgüvenimizin arttığını anlarız yani bizi güçlü kılan güçlendiren şeyler acılarıyla tatlılarıyla tecrübelerimizdir benim son zamanlarda güçlü bir insan olmama sebep olan deneyimim ise hayatımda yediğim en büyük kazık oldu...
Ben güçlü bir insanmıyım bilmiyorum. Ama hani genel olarak hayatıma baktığım zaman kolay şeyler gelmemiş hiç başımıza. Başıma gelen her derdin sıkıntın bana etkisini düşündüğümde "öldürmeyen darbe güçlendirir" diyorum. Keşke buraya motive edici bir başarı hikayesi yazmak isterdim. Ama görüyorum ki beni hayata bileyen şeyler hep kor ateşler...