AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Hayatın tam tadını aldığını hissettiğin ve boşlukta kaldığın anda yap gitsin.
Birinden vazgeçeceksin ya da 2 sini aynı anda yürüteceksin
Bende özgürlüğüme rahatıma çok düşkünüm sırf bu yüzden ewlenmek istemiyorum
Zaten çocuk ölçümü asıl aşk bebekle aranda oluyor kocana duyduğun duygular onun yanında hiç kalir
Oldumu olacak kelime düzeltici yanlış duzeltmis
Koca ikinci plana atılıo ilgisiz birakilio doğrumu
Çocuk böyle ikilemde kalıpta yapılacak bir şey değil
Çocuk Rabbim isteyen herkese nasip etsin. İkisi de yapılır
Çocuk yap geleceğe yatırım yaşlandığında kim bakacak
Anlayışlı bir eşe sahip olursanız özgürlüğünüz kısıtlanmaz
Anlayışlı bir eşe sahip olursanız özgürlüğünüz kısıtlanmaz
Aynen bende doğurmak istiyorum ama kim bakacak 1 kg çıkarır o şimdi 😂
Keyfine bak sen... kimsenin mutsuzluk sebebi de olma sonra...
Bence beğenmediğin adam ile evlenme sen.. İlla ki tarzın olan birileri çıkar karşına..
Onun tarzı erkekten sence koca ve aile babası olur mu?
@muberra94 olur tabi neden olmasın.. öyle bir sürü örnek var.
Valla bence tariflediği erkek bir aile babası imajı çizmiyor gibi
Kışları çocuk sahibi ol , yazları kurtul free takıl
Bende de var güven sorunu yoksa bende çok isterim bebe yapmayı ama manita yok boşandık maalesef
Nasip ama geç de kalma bir yaştan sonra olmuyor bu işler
Çocuk yapmak çok saçma böyle bir dünyada. Hem kendi iyiliğini düşünüyorsan hemde çocuğunu yapma.
Keşke babanda senin gibi düşünseydi
yapanlar da özgür olabilir ama belli seviyede eğer ki çocugu güvenip bakacak biri varsa
Evliyseniz çocuk sahibi olmak asıl özgürlüktür zaten. Beklemeyin.
Özgürlüğünü seç aksi halde çocuk bakmak sana eziyet olarak gelecektir
Bende öyleyim gençliğini sefasını yaş gez toz sonra iyi bir sevdiğin erkek bulursan evlenirsin yoksa evlenilmez
Kadınlara baskı yapanları ciddiye alarak böyle nesli devam ettirdiler almayın onları ciddiye cinsiyetçilik yapanları ciddiye almayın
Haklısın. Umarım ılerde yanlız kalırsam pışman olmam
Kaç yaşındasın? Genç yaşta evlenirsen pişman olursun asıl. 30 yaşına girince keşke gençliğimi yaşasaydım dersin 28 yaşından sonra evlilik olmalı zaten
Kadınlar erken olgunlaşır diyenler ne yaşıyor acaba 20 yaşındaki kadın daha ergen acemi çalışmamış biri oluyor ne olgunu ya o yaşta evlenip çoçuk yapmak iyi değil pişman oluyorlar zaten
27 yaşındayım. Aslında hala hayatımı dolu dolu yaşamadım. Tek sorun karşılıklı hoşlandığım olmuyor. Sadece beğenıncede anınında soğuyorum
İki çocuk var uykuya hasretiz, gezmeye hasretiz, sürekli hastalar.. tamam benim için dunyadaki en tatlı şeyler çocuklarım ama çocukta büyük sorumluluk ister. biz çok zorlanıyoruz, rahatına duskunsen yapma boş ver..
Çocuk yapmak bakmak gerçekten çok büyük Bi sorumluluk hele de destek olucak kimse yok sırf çocuk sahibi olmak için evlenme derim sonuçta ömür geçireceksin bekarlık sultanlık valla şimdiki aklım olsa evlenmezdim
Katılıyorum
özgürlüğüne düşkün isen yapamazsın. o yüzden cevap belli.
Sen zaten karar vermişsin. Evlenme düm düz devam 🤌🤌🤌 Özgürlük sonrasına bakmaya bile gerek yok. Evlenme mutlu olmazsın mutlu da etmezin...
Özgürlük herşeydir. Çocuğum var gerçekten çok zoruma gidiyor.
Yuhhh artık ya sanki
Severek mı evlendın? Yaşın kaç? Çoçuğun kaç yaşında?
Severek evlendim ama tek başına çocuk bakmak çok zor. Kocam var ama bütün yükü benim üzerimde olunca daralıyor insan. Çocuğum da 2.5 yaşında
Aılende mı yardım etmıyor, bakımına vs?
Ne ailem nede eşimin ailesi
Boyle hısetmen çok normal. Insan bunalır
Ne evlenmesi yaa , emin olmadığın biriyle evlenmek delilik, çocuk dünyanın en güzel şeyi ama canım biriyle evlenip canım bı çocuk dünyaya getirme bı zahmet 😒
Senden çocuk yapacak midesi geniş bir erkek bul, sonra boşan ve istediğin tür f. ck buddy tipli kişilerle rahat rahat elleş.
Bu sorudan bunu mu anladınız gerçekten. Ozgurlukten kastım bana karışılmasından nefret edıyorum.
bende baba olmayı çok istiyorum ama ömürlük olacak biriyle istiyorum bunu..
Çoçuk meyvedir her anne ve baba adayı bu duyguyu tatmalı …. Mesala ben çok istiyorum evladımın olmasını ama iş konusunda az sıkıntılarım var onu düzeltim mi evlenirim.
Anne olmak için yaşın geç değilse bunları düşünmemelisin çünkü kararsızsın belli. Sadece çocuk sahibi olmak için evlenmek doğacak çocuğun hayatı için çok bencilce bir karar
Evlenirsen gençliğine yazık olur çünkü bir gün erkek aldatır
Keyfine bak illa cikar birisi sana gore evlilik aceleye gelmez
Eğer çocuk yapacaksansa özgürlüğün ister istemez birazcık kısıtlanacak o yüzden bence kendini hazır hissedene kadar öyle bir işi hiç düşünme derim
Onda sıkıntı yok. Mesele evlenmek ıstıcek kadar kımseyı sevemıyorum bır turlu
Hmm o zaman gerçek aşkı bekle
Belli bi yere kadar özgür yasa sonra çocuk yap herseyin zamanı var
Seçim senin ama zaten çocuk yapmak özgürlüğüne mani olmaz
Annelik olayını kavrayınca bu soruyu bile sileceksin. Sen az daha bekle bence.
sana uyan birisi ile evlenemk mantıklı olanı. çocuk yapmayı zaman gösterecektir
Ozgurlugune duskunsun boş ver cocuk yapmayi eger cocugu gercekten cok isteseydin zaten kendi luksunden kolayca vazgecerdin.
Bence çocugu şeçmelisin ve hayatına yön vermelisin öbür türlü boşlukta kalırsın bi yanın hep eksik kalır..!
Bence kafandakileri sil ve çocuğunu dünyaya getir doğduktan sonra keşke daha önce olsaymış diye pişmanlık naraları atacaksın emin ol )
Defol senden karı da olmaz anne de.özgürlüğüne düşkğnmüş. sizin gibi dengeaizler yüzünden kaçtane adamın hayalerini yıktınız. karakteriniz batsın
Çocukla beraber özgür olabilrisin çok tatlı anneler var dünyayı gezen 🥰
Elbetde çoçuk sorun olmaz. Çoçuk ıçın evlenmek sıkıntı
Çocuk yapmak basit bişi değil iyice düşün o çocuk doğduğu zaman ihtiyacı olan herşeyi sağlayabilecek misin
keyfine bak icinde kalmasin hicbisey. ozgurlugunu yasa kimseye hesap verme catir catir s, k, i, ş istedigin adamla
En kötü karar bile, kararsızlıktan iyidir.
Çocuk yapmayı ertelemeni tavsiye ediyorum.
Erkekleri hangi yiyecek en etkili ve hızlı azdırır fikri olan var mı?
niye böyle bişeyi merak ettin?
tereddütte kalıyorsan annelik ciddi bir iş bence özgürlüğünü seç
Keyfine özgürlüğüne bak illaki bir gün birisi çıkar karşına dert edilecek şey değil bunlar
özgürlüğe devam taki 30 lı yaşlara kadar ondan sonra dinginleşince çocuk yaparsın
Bence evlen dediğin gibi yaşlılıkta yalnız kalırsın bak evlen bul birini çoluk çocuğa karış
Çocuk olunca Kendi hayatını değil onun hayatını yaşamaya başlıyorsun
keyfim yerinde hiçbir derdim yok acaba başıma nasıl bir sorun açsam canım sıkıldı gibi bir soru bu.
Bende çok fazla çocuk sahibi olmayi istiyorum ama evlenenecek aday çıkmıyor karşıma. Hayırlısı olsun
Kendi kafanda biri bulup evlenmek en mantıklısıdır.
Bence hemen çocuk yapılmaz bi süre daha vakumlatmak daha iyi
Çocuk yap annelik duygusunu yaşa
Çocuk olmazsa yaşlanınca kim bakacak diye düşünerek çocuk yapma benim çevremde yaşlı çocuk sahibi olup huzur evinde ölen çok oldu
Tarzına uygun erkek nasil biri?
Dış gorunuş çok hoşuma gıtmelı. Manyığıma uymalı. Iyı huylu olmalı ve benı sevmelı. Benım beğendığım tıplerde karakter olmuyor
Çocuk yapmak için evlenmeye gerek var mı
Bızım toplumuzda var. Turkıyede yaşıyoruz Amerikada değıl
Yani sen toplumun düşüncesini önemsiyorsun senin ne istediğin ne düşüğündüğün önemli değil?
Ayıplanmayı kaldıramam
Eşimle boşandık ya da eşim öldü de bitsin gitsin kime ne ki anlamıyorum
Aılem. Çevrem kabul etmezler
Anladım. Aile faktörünü düşünmedim. Ben de bebek yapmak istiyorum bu sıralar. Evlilik de düşünmüyorum
Hangisi daha ağır basiyorsa