Saygısız bir insana aynı şekilde mi davranmalı yoksa umursamamalı mı?

Kendisi kirli, pasaklı, düşüncesiz biri aynı zamanda.
İnatlaşıp kötü davranıyorum ben de. Ama bunun sonu gelmeyecek gibi geliyor. Sağlıklı iletişim kurabileceğim biri olduğuna inanmıyorum.
Saygısız bir insana aynı şekilde mi davranmalı yoksa umursamamalı mı?
Cevapla