
Böyle bir durumla karşılaşınca nasıl bir tutum sergilersiniz?
#FloraSoruyor 🌺

Güvenilirliğimden şüphe ediyorsa sorgulama yapmasına dahi izin vermem, yolu gösteririm. Bana inanmayan birinin yanımda da, hayatımda da yeri yok. Peki, her lafıma şüpheyle yaklaşan birine ben nasıl güveneceğim? Güvensizlik, güvensizliği doğurur. İkili ilişkilerde güven sağlanamıyorsa o ilişkilerin temeli zaten sağlam değildir.
Kimse durup dururken dürüstlükten şüphe etmez. Eğer şüphe ediyorsa bunun bir nedeni vardır. Bir tutum sergilemem, ona böyle düşündürtecek şeyin ne olduğunu öğrenmeye çalışırım ve kafasındaki soru işaretini gideririm. Eğer gideremiyorsam zaten şüphe edilecek insanım demektir
Benimle iletişime geçmek istiyorsa bana güvenmek zorunda.
O şartlar altında kimseyle görüşmek istemem.
Yorar bu iki tarafı da...
Ayrıca kimseye bu konuda kendimi kanıtlamak zorunda da değilim..
Kendime inancım baki. Kaybeden kendisi olur, net...❤️❤️👀
Çok teşekkürler 😍😍
Rica ederim 😘
Cevap
16Cevap
Kendi bilir kimseye dürüstlük ve yalan borcumuz yoktur çok şükür ödedik 😄
Durustlugunu sorguladigim kadin arkadas var. Ben sana karsi acik durust davraniyorsam. Kotu gununde annen baban abin yanin da degil. Ben varsam. Yalani sevmedigimi bilsigi halde devam ediyorsan. Ozrun kabahatindan buyuktur. Yanim da guvenebilcegim kisiler olsun. Isterim. Karaktersiz yalanci menfatci isi dusunce yazanlarla isim olmaz
Kimseye bir şeyleri göstermek ya da kanıtlamak zorunda hissetmiyorum kendimi.
Ama rahatsız edici boyutta devam ediliyorsa "gerektiği" şekilde karşılık veririm, bir daha olmaz.
Çekemem öyle birini. Sana karşı yanlış hareketi olan birinden şüphelenirsin tamamda yeni tanıştığın birinede şüphe ile yaklaşıyorsan o kişi de problem vardır. Uğraşamam öylesi ile herkes güven sorunu illaki yaşıyor. Eski yaşantıları sürekli önümüze koycaksak ve bariz güven sorunu varsa yeni biriylede tanışma o zaman..
Kimseye kendimi ispat etmek zorunda değilim. Keyfime bakarım..
Ben herkesi kendi haline bırakıyorum. İnanıyorsa benimle yürür, inanmıyorsa istediğiyle. Ben bir şey söylemişsem doğrudur. İnanıp inanmamak onun tekelinde.
@florabacchus buna asla izin vermem.. o tarz biri cevremde beni tanimadiysa, uzaklas derim.. Herkes haddini bilmeli. :)
Dürüstlüğüme inanmayan kişi için yol oradadır.. İstediği gibi gidebilir efendim.. Hatta ben tutmam zaten o saatten sonra yanımda..
Dürüstlük pahalı bir mülktür, mesela bende bulunmaz
Sergilemem
Bu arada rihanna ve drake bayıldım
HADI SEN GIT ISINE DE HERKES KENDI ISINE derim knk anlamiyosa zaten maldır sjsjsjsj
Sorgulamak onun görevi ispat etmemek benim görevim kendi araştır banane😂😂
Tutumum aynı olur. İster inan ister inanma. Güvenmiyorsan takılma derim
Yalan söylemeyi kesmeyerek !.. beni seven güvenir ! Güvenmeyen sevmesede olur !..
Umrumda olmaz , inanmama hakkı var
Çokta tın, umurumda olmaz.
Bana güvenmeyen insana laf anlatmaya uğraşmam.
Uğraşmam şüpheye düşen birini asla ikna edemezsin.
olabilir gayet normal karşılarım :D
İnandırmak zorunda olmadığımı düşünürüm.
Güler geçerim
Kovarım...
Sinirlenirim ağresifleşirim
Hayatımda yeri yok
Kapıyı gösteririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?