Soruyla alakası yok ama şu an dinlediğim için paylaşmak istedim.🚬☕✌
Yüzünüze gülüp arkanızdan iş çevirenlere tepkiniz ne olur?
Soruyla alakası yok ama şu an dinlediğim için paylaşmak istedim.🚬☕✌
Selamlar.. Maalesef bu durumu çok fazla yaşıyorum :D Bir bakıyorum şöyle mesela, sonra diyorum ki yazık.. Yani harbiden bazı insanların avcum kadar yüreği yok ama kolum kadar dili var.. :D Bana da o dilleri boyunlarına dolamak düşüyor.. Benim arkamdan ne halt yediklerinin önemi de yok aslında.. Çünkü cesaret yoksunu, korkak insanlar arkamdan konuşuyorsa hiç önemli değil benim için.. Basitliklerinde boğuluşlarını izlerim keyifle.. :D Keyifli geceler..
Şu yaşıma geldim hala arkasından konuştuğum insanın yüzüne gülme veya yüzüne güldüğüm insanın arkasından konuşma gibi bir huyum olmadı, yok. Ben şakır şakır yüzlerine söylerim derdimi. Kimseyi arkasından konuşacak kadar değerli göremiyorum. Arkamdan konuşulduğunu duyarsam o kişi hakkında elbet yorumumu yaparım ama gelsin yüzüne karşıda söylerim. Hiç çekinmem. Her bünye kaldırmıyor tabii böyle şeyleri, suratına söyleyecek cesareti olmayanlar, arkandan roman yazıyor :D ama mukadderat. Herkesin karakteri buna müsaade etmiyor :D
Tepki mi? Hahahah arkamdan konusmuslarsa , değil ben; arkam da tepki vermez 😂😂
Hoşuma bile gider aslında. Bazen yaşıyorum bunu. Düşünsene nasil koymuşsa varlığımız canlarım benim... Haklı da buluyorum yazık, genelde hayallerinde imzam vardır çünkü. Ve tabiki Küçükler konuşur büyükler konuşulur diyorum...😌
Acele etmem, düzeltmesi için, düzelmesi için fırsat veririm. Bazen safa yatarım, bilmezden görmezden gelirim kırmam. Saygı gösteririm😊💐 eğerki şerefsizlik zirve yapmışsa da gene ya adamlığımla iyiliğimle alt ederim, pişmanlık duygusunu karşıdakinde yaptığından dolayı oluştururum ya da hiçin hiçi olmuyor, azıyor altın vuruş yaparım son evrede tuş ederim. Ama hemen ve kolay kolay yıkmam😊💐
Cevap
21Cevap
Böyle birileri var gibi hissediyorum ve emin olmadığım için bir şey yapamıyorum. Ama emin olursam onlara çevirdikleri işlerde başarılar dileyip, bir daha asla muhatap olmam.
Reel hayatta özellikle iş hayatında o kadar çok karşılaşıyorum ki, dolayısıyla bir şey olmuyor. Ama, bazen zamanı geldiğinde de sabrım taştığında yüzlerine karşı her şeyi söylüyorum
Beni tamamen kaybederler, arkama bile bakmam. Ayrıca canlarını da okurum, acımam..
Lafım ağır olur
Böyle biri olmuştu hayatımda. Anladığım an artık hayatımda olmaz. Bu iki kere iki dört eder kadar nettir.
Önce yüzüne karşı karaktersizliğini söylerim.. Sonra da seninle işim olmaz deyip muhabbeti keserim efendim
sen iki yüzlü karaktersiz bir kişisin yazıklar olsun sana derim bundan böyle seninle işim olmaz der silerim..
Kapak fotom oluyor tepkim.
Çokta umrumda değil.
Tepkisiz kalmışlığım çoktur ama bir daha eskisi gibi bir ilişkim olmaz onlarla.
Bir eksik bir fazla yolla gitsin marsa. Not defterimi yazarım. Tam unuttu derken hatırlatırım.
İzlerim bilirim belli etmem ama çaktırmadan kuyusunu kazdırtırım haberi bile olmaz
Yüzüme gülecek fırsatı vermem daha, arkamdan ne halt yiyorlarlarsa yesinler umursamam.
Yüzüne vurur siler geçerim...
Son ses açta dinle daha güzel.
Bu nedir ki kafayı yiyeceğin şarkılarda atarımda nemelazım.😄
Öyle öyle repertuvarım oldukça geniş.😄
Onun karektersizliği bana ne
biliriz kim anlarız , muamelesi ona göre olur.
Derhal mesafe koyarım.
Bomba atarım
Yapabilirler olabilir
Bu bahsettiğiniz gibi tanıdıklarım yok hayatımda
O kadar alıştım ki garipsemiyorum
hayatımdan yeri yoktur artık uzak kalırım👼🌺💫💭
Silmek en doğrusu bizi hak etmiyorlar çünkü.
Aynısını yapıyorum odesmis oluyoruz ☺️
Bende yüzüne gülüp aynısını yaparım
Açık açık düşmanlık ilan ediyor
Tepkisizliktir. 😄
Tepkisiz de kalınmıyor ki karaktersizlikte bayrak dikmişler. Hayretler içeisindeyim😄😄
Ben kalabiliyorum. Bende kendime hayret ediyorum 😄 kalk diyorum birşeyler yap sonra aynanın karşısına geçip kendime bakıyorum "lanet olsun bugünde mükemmelim" diyorum 🤭
Her türlü ilişkimi keserim.
çok güzel intikam alırım
2 şarjör
Muhatap olmam.
çok fena küserim
Allaha havale ederim
ok...
Sert olur kavga çıkarırım. Silerim ayrıca
bırakıp gittim
offff offff
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?