Melek yüzlü olup şeytanlık yapanlar, yüzünüze gülerken arkanızdan iş çevirenler sizce Allahtan bulurlar mı yoksa zamanı gelince cezalarını vermek mi gerekir. Okulda, işte, sosyal çevrede mutlaka çıkar birileri.


Melek yüzlü olup şeytanlık yapanlar, yüzünüze gülerken arkanızdan iş çevirenler sizce Allahtan bulurlar mı yoksa zamanı gelince cezalarını vermek mi gerekir. Okulda, işte, sosyal çevrede mutlaka çıkar birileri.


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Herkes ne yaşattıysa yaşayacaktır, onun rahatlığı var. Eninde sonunda da yapayalnız kalırlar
Kesinlikle yaşatan yaşar. O yüzden içimiz rahat😊
Karaktersizlerdir ve hayatımdan direk çıkartırım bu tür insanları.
Yok ya hayatın adil olduğuna asla inanmıyorum herkes yaptığıyla kalıyor
Çoğunlukla adil sanki. Görüyorum bazen
İlahi sistem tarafından tokatlanırlar zamanı geldiğinde, ben sadece beklerim kılımı bile kıpırdatmam.
Ne yasattiysa onu yaşar birgün
Amin😊
Sümsükler
Bulsunlar belalarını 😊
Eden bulur 💅