
Sizinle birlikteymiş gibi görünüp arkanızdan iş Çevirir
sizi düşünüyormuş gibi davranıp önünüze engeller koyar
Bu sonunda ortaya çıksa bile hala umursamadan seni düşünüyorum iyi olmanı filan istiyom der
bu tür insana
nasıl bir tepki verirsiniz?

Tepkim ağır olur ve bu durumu 3 kere yaşadım birinde sustum. Ikincisinde istediğim herşeyi söyledim üçde ise bağları kople kopardim.
Ki bu insanlar rezil insanlar ve hala kendilerinin iyi olduģnu ısbatlamaya çalışırlar ve üçün'çü bir şahış ararlar kendilerini kurtarmak için insanın iki yüzü yok bir sürü yüzleri var işine geldiklerini çıkarıp kullanıyorlar.
Teşekkür ederim😊.
yeri geldiğinde bir iki laf sokup ima ederim, beyin varsa anlar, ve ona göre davranırım o saatten sonra , zaten benim için bitmiştir o zat!!
Tepki vermiyorum. Ne yapabileceklerini, kapasitelerinin ne olduğunu biliyorum ve ona göre hareket kabiliyeti tanıyorum. Ben istediğim kadar varlar.
Teşekkür ederim.
Muhattabım değildir artık..
Bedel ödemesi gerekiyorsa ödetirim..
Onun dışında aynı mecliste bulunmam..
#Vesselam
Cevap
5Cevap
Fark ettiğim an hesap sorup tartışmaya başlarım. Bu yüzden çevremde sinsi insan barınamıyor. İş yerinde adımı duysam hemen yanlarına gidip hayırdır ne diyorsunuz der bozarım.
anladığımda ben de onların arkasından iş çevirip yüzlerine gülerim
sonra nolu nerden geliyor bu bela dediklerinde merhaba buradayıım ben yaptım derim
konusmayi keserim arkamdan konuşanlar neremle muhattap olduklarını biliyorlar
bu yorum güzelmiş :D
atı
İçtenlik çok önemli benim için... içtenlikten yoksun insanlara tahammülüm yok.
En sevdiğim şey
Her pijliği gördüğümüz için surat ifadelerinin değiştiğine ve gözümden daha ne kadar düşecek diye gülüyorum :)
Bilmemezlikten gelirim böyle durumlarda. Hoşuma gider acizliğini izlemek
Gülümseyerek... Aptallıklarıyla yaşamalarına izin vermek lazım daha eğlenceli çünkü😈
Öyle arkamdan atıp tutan biri vardı bide yakın arkadaşımdı 4 aydır konuşmuyorum
Alakayı keserim ben olmuştu bir kere öyle daha isim olmaz yani benden uzak
Alıştırdılar artık.
Konuşmayı keserim, zaten kese kese insan kalmadı çevremde.
Daha yakından tanırım. Dostumu yakın tutuyorsam onu daha yakın tutarım.
Sinsi yılan dir o şükür hayatımda Şu an yilanlardan kimse kalmadı
Öğrendikten sonra yüzlerine bakmam yüzüne demiyorum yüzlerine
Onun o yüzünü jiletle kazımak istiyorum.
azlarina kurekle vururum..
Hayatımdan uzaklaştıririm
İğreniyorum onlardan 😂😂
Rezillik çıkarıyorum 🔫🔫🔪
Çok hoşuma gider, dalga geçerim 😂😂
Tepki vermem. Arkamı dönerim.
Herkes yaşattığını yaşayıpta ölecek
genellikle laf sokarım bazen de yüzüne söylerim
Bende ona oyun oynarım
Hayatimdan böylelerini çıkardim
tepki vermem çünkü bunu hak etmıyolar
Kesinlikle iletişimi keserim
Yüz vermem öylelerine
Arkamdan konuşan önümden yesin
Allah belanı değil selanı verir inşallah derim
Hayatimdan cikartirim
Ay nasılda sinirlenmiş.
Uzaklaşırım
görüşmem
Duyarsam kötü olur
Tepki göstermem
Sert tepki veririm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar