Yetersiz olmadığımı hissettiğim için bu beni daha çok kızdırıyor ne yapmalıyım nedeni ne böyle olmamın?

İlk önce ben söyleyeyim ki şımarım bir kızım elimdekilerle yetinmem ailem ne istersem hep aldı istediğim olmazsa o ortamı mahvederim ben bunun farkındayım

memnun muyum? Değilim kim böyle olmak ister ki

bu beni sinirlendiriyor aileme laik olmadığımı hissediyorum onlar her istediğimi yapıyor ve ben nedense yetinmiyorum

ben onları mutlu etmek isterim ama olmuyor yetersizlik hissi sinirlendirdiği için istem dışı sinirli birine dönüşüyorum

onlara sunabildiğim tek şey okumak ve puanlarım bu konudada gerçi bencilim ama neyse

ailem (annem babam) ne yaparsam yapayım ne olursa olsun beni seviyorlar ama ben bencilce davranıp kalplerini kırıyorum kırsam bile istediğimi alırlar yaparlar
Güncellemeler
+1 yıl
Tabi ki onları seviyorum ve onlarla zamanda geçiriyorum ama çoğu zaman ilişimizin nasıl olduğunu göstermek istedim birden mutluyken sinirlenebilirim çok detaycıyım
Yetersiz olmadığımı hissettiğim için bu beni daha çok kızdırıyor ne yapmalıyım nedeni ne böyle olmamın?
Cevapla