Biraz mıymıy konuşuyorum bunun farkındayım. Sesim çıkmıyor ses tellerim çok hassas. Bu yüzden de volumu düşük, yavaş bi ses tonum var. (Bağırırken sesim çıkar ama)
Kimle konuşursam konuşayim taklit yapıyor. Babam taklitimi yaptigi icin bu duruma sinirim orada başladı. Başka birisi yapınca ya dönüp gidiyorum ya da telefonu yüzüne kapatıyorum.
Saygısızlık değil mi konuşmayi taklit yapmak? Ben mi haksizim gittigim ya da telefonu yuzune kapattigimda?
Kimle konuşursam konuşayim taklit yapıyor. Babam taklitimi yaptigi icin bu duruma sinirim orada başladı. Başka birisi yapınca ya dönüp gidiyorum ya da telefonu yüzüne kapatıyorum.
Saygısızlık değil mi konuşmayi taklit yapmak? Ben mi haksizim gittigim ya da telefonu yuzune kapattigimda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer