Sürekli sesimi neden taklit ediyorlar. Konuşma takliti ayıp değil mi?

Biraz mıymıy konuşuyorum bunun farkındayım. Sesim çıkmıyor ses tellerim çok hassas. Bu yüzden de volumu düşük, yavaş bi ses tonum var. (Bağırırken sesim çıkar ama)

Kimle konuşursam konuşayim taklit yapıyor. Babam taklitimi yaptigi icin bu duruma sinirim orada başladı. Başka birisi yapınca ya dönüp gidiyorum ya da telefonu yüzüne kapatıyorum.

Saygısızlık değil mi konuşmayi taklit yapmak? Ben mi haksizim gittigim ya da telefonu yuzune kapattigimda?
Sürekli sesimi neden taklit ediyorlar. Konuşma takliti ayıp değil mi?
Cevapla