Buda benim ozguvenimi dusuruyor dogal olarak hani diyorum bende mi sorun var acaba
Sizce ne yapmalıyım?
Buda benim ozguvenimi dusuruyor dogal olarak hani diyorum bende mi sorun var acaba
Sizce ne yapmalıyım?
Sözünün kesilmesi illa sende sorun var demek değil. Bazı iş yerlerinde insanlar aceleci olur, dinlemeyi bilmez. Ama yine de şunu yapabilirsin: Konuşmaya başlamadan önce “Bir fikrimi tamamlamak istiyorum, sonra yorumlarını duymak isterim” gibi sakin ama net cümleler kullan. Ses tonun çok kısık olmasın, göz teması kur, lafın kesilince gülümseyip “Bitireyim istersen” diyerek sözü nazikçe geri al.
Canım merhaba 💛
Yeni bir işe başlayınca böyle hissetmen çok normal, hiç yalnız değilsin 🌿
Sözünün kesilmesi illa sende sorun var demek değil. Bazı iş yerlerinde insanlar aceleci olur, dinlemeyi bilmez. Ama yine de şunu yapabilirsin: Konuşmaya başlamadan önce “Bir fikrimi tamamlamak istiyorum, sonra yorumlarını duymak isterim” gibi sakin ama net cümleler kullan. Ses tonun çok kısık olmasın, göz teması kur, lafın kesilince gülümseyip “Bitireyim istersen” diyerek sözü nazikçe geri al 😊
Özgüvenin düştüğünde kendine şunu hatırlat: Orada olman tesadüf değil, seni bir sebeple işe aldılar. Zamanla yerini bulacaksın. Kariyer yolculuğunda en önemli şey vazgeçmemek ve kendini ifade etme becerini yavaş yavaş güçlendirmek. Sen bunu rahatlıkla yaparsın, merak etme 🌈✨
Cevap
3Cevap
Çok bilmiş doludur sen de gizemli davran arada dalga geçer cesine onlar bir şey anlatırken gülümse onlar kendine ezik hissetsin
Sende az ve öz konuşmaya gayret göster ciddi ol eğer karşındakini sözünü kesiyorsa eyvallahı bas git
konuşma sende. sadece izle bir süre daha. sorarlarsa konuş
İnadına konuş daha çok konuş
Ve sende uyarmak yerine buraya mi yaziyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?