Bana iyiler her zaman kazanir diyen o yavsagi getirin bisey diyicem!!!?

grrckten insara karsi surekli bu kadar iyi niyetle yaklasma huyumdan nefret ediyorumm abi nerde bir afedersin ka... nerde o.. varsa mutlu biz hep salak gibi saf gibi kanip inanyyoruz dert yaniyoruz. su hiç biseyi takmayan hrrkezle dalgasini gecen kafasini yormayan biri olmak istiyorum ben yaa nereye kadar bu slaakligim diorm. ama olee olamiyorum hep mutsuz oluyorum ya ben onlar gibi olamiyorum boyleykende mutsuzum ne yapmaliyim grrckten insanlar deger verip uzulmekten biktm erkekler namuslu kizlarla cikamiolar illa kiz herkezle yaticak kalkicak ona asik oluyolar nefret ettim insanlardan bunalimdym resmen yeni olmayan bir iliskimi bitrdm tek yandigim nokta bu kadar salak olmammmm
Bana iyiler her zaman kazanir diyen o yavsagi getirin bisey diyicem!!!?
Cevapla