İçinizden gelmeyen şekilde davranmak zorunda kaldınız mı hiç?

Bazen doğal oluruz ve olabiliriz.
Bazende bizi sahte olduğumuz için severler.
İstedikleri gibi davrandığımız için.
Siz hangisini yaparsınız?
Siz hangisini yaparsınız?
İnsanlara göre mi iç sesinize göre mi yaşarsınız bu hayatı?
İçinizden gelmeyen şekilde davranmak zorunda kaldınız mı hiç?
Cevapla