
Plan yapmayı bıraktım artık..
Sen plan yapsan da..
Ne kadar onlara uymaya çalışsan da
En nihayetin de her şey
Daha büyük bir plan yapanın
dediği gibi oluyorsa
oluruna bırakmak en iyisi
Her şeyin düzenli gitmesi hepimizi mutlu eder beklediklerimizin olması planlarımızın tutması ve dahası her şeyin yolunda gitmesi gerçekten mutlu ediyor.. insanı ama bazen de planlarımızdan tam tersi şekilde ilerler hayat
İstediklerimiz olmaz hayallerimiz gerçekleşmez beklentilerimiz tam tersi bir problem yaratır ve en nihayetin de insan bu durum karşısında panikler ve gerilebilir.. Her şeyin bir plana dair ilerlemesini kimisi de sıkıcı bulur plansız hayatın getirisini yaşarken kimisi de planlarına sıkı sıkıya bağlıdır.
Hayatı planlı mı yaşamak yoksa akışına mı bırakmak gerekiyor bu bağlamda doğru olan nedir?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer