Hayatı planlı mı yaşamak yoksa akışına mı bırakmak gerekir?

Hayatı planlı mı yaşamak yoksa akışına mı bırakmak gerekir?


Plan yapmayı bıraktım artık..

Sen plan yapsan da..
Ne kadar onlara uymaya çalışsan da
En nihayetin de her şey
Daha büyük bir plan yapanın
dediği gibi oluyorsa
oluruna bırakmak en iyisi

Her şeyin düzenli gitmesi hepimizi mutlu eder beklediklerimizin olması planlarımızın tutması ve dahası her şeyin yolunda gitmesi gerçekten mutlu ediyor.. insanı ama bazen de planlarımızdan tam tersi şekilde ilerler hayat

İstediklerimiz olmaz hayallerimiz gerçekleşmez beklentilerimiz tam tersi bir problem yaratır ve en nihayetin de insan bu durum karşısında panikler ve gerilebilir.. Her şeyin bir plana dair ilerlemesini kimisi de sıkıcı bulur plansız hayatın getirisini yaşarken kimisi de planlarına sıkı sıkıya bağlıdır.

Hayatı planlı mı yaşamak yoksa akışına mı bırakmak gerekiyor bu bağlamda doğru olan nedir?
#DengesizBirAdam
Hayatı planlı mı yaşamak yoksa akışına mı bırakmak gerekir?
Cevapla