O kadar yapmacık ve boş geliyorlar ki bazen
Özellikle en yakın arkadaşım
Hayatı sanki kendi etrafında dönüyor gibi davranması küçücük olayları abartması sürekli konuşması falan
Kimseyle konuşmayıp sadece kendi hayatıma yönelmek istiyorum
Ama böyle yaparsam da asosyal olurum diye korkuyorum
Geçici bir ruh hali mi değil mi anlamadım
Sadece insanları ve gereksiz davranışları sinirimi bozuyor
Özellikle en yakın arkadaşım
Hayatı sanki kendi etrafında dönüyor gibi davranması küçücük olayları abartması sürekli konuşması falan
Kimseyle konuşmayıp sadece kendi hayatıma yönelmek istiyorum
Ama böyle yaparsam da asosyal olurum diye korkuyorum
Geçici bir ruh hali mi değil mi anlamadım
Sadece insanları ve gereksiz davranışları sinirimi bozuyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer