Arkadaşlarımı bile görmek konuşmak istemiyorum. Nasıl bir ruh hali içindeyim?

O kadar yapmacık ve boş geliyorlar ki bazen
Özellikle en yakın arkadaşım
Hayatı sanki kendi etrafında dönüyor gibi davranması küçücük olayları abartması sürekli konuşması falan
Kimseyle konuşmayıp sadece kendi hayatıma yönelmek istiyorum
Ama böyle yaparsam da asosyal olurum diye korkuyorum
Geçici bir ruh hali mi değil mi anlamadım
Sadece insanları ve gereksiz davranışları sinirimi bozuyor
Arkadaşlarımı bile görmek konuşmak istemiyorum. Nasıl bir ruh hali içindeyim?
Cevapla