Başkalarını kazanmak için kendinizi kaybedenlerden misiniz?

Teoman herşeyi özetlemiş aslında "beni yoran her ilişkiden sıkıldım. ben ittirmedikçe gitmiyor. ben emek vermedikçe bir yere varmıyor. hep benden gidiyor. ben çabalarsam gidiyor. çabalamazsam yarıda kalıyor. arkadaşlık, sevgililik, hepsi dahil. başkalarını kazanmak için kendimizi kaybediyoruz."
Başkalarını kazanmak için kendinizi kaybedenlerden misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru yorum yapan ve beğenen herkese teşekkürler 😊🌹
Başkalarını kazanmak için kendinizi kaybedenlerden misiniz?
Cevapla