"Yanlışlıkla yazdım afedersin " mesajlari her zaman doğru mudur sence?

E tabiki olabilir. İnsanlık hali. Hatta çok defa başıma gelmiştir. Maleseffff offf 😝😝😝
Neyse... Ben şunu diyorum ; sürekli seninle konuşmaya çalışan, yanaşan vb vs diyeyim sen anla, kişi ve ya kişilerin; sen yüz vermeyince ne tesadüftür sana, güya yanlışlıkla mesaj yazması durumlari falan...
Içerik baris belli de hadi akilsizi oynayalım yedik...
Ahh umarım kendimi doğru ifade edebildim.. çok uykum var cokkkk😖😖😖
Sen ne dersin KS can?😜💋
"Yanlışlıkla yazdım afedersin " mesajlari her zaman doğru mudur sence?
Cevapla