Uzun uzun yazmaya üşendim. Kısa ve öz olarak çok saçma bulduğum bir cümle. Herkesin umudu vardır ve olmalı. Herkes kendi hikayesini kendisi yazar ve çoğuna zor gelen sana basit ve sana basit gelen çoğuna saçma gelebilir. Bir insanla bir insanı kıyaslamam.
Merhaba;Fakirin gönül eğlencesi de yarınlarda gerçekleşeceğini umduğu hayalleridir. Yoksul kimse, yakında bolluğa, rahata kavuşma umudu içinde yaşar. Her zaman güzel günlerin geleceğine rahat bir yaşam süreceğine inanır. Fakir olan kimseler kısa süre sonra durumlarının düzeleceğini umut ederler. Aç olsalar bile umut karınlarını doyurur ve inançlarını hiç yitirmezler. Oysaki zenginin hayatına baktığımızda umuda dair hiçbir şey yok. Çünkü her istedikleri ellerinin altında. Umut etmelerini şükretmelerini gerektirecek aslında çok şey var ama onlara göre yok. Biz umut ediyoruz çabalıyoruz uğraşıyoruz hedef koyuyoruz amaç ediniyoruz. Fakiriz durumumuz yok belki ama umutluyuz ya. Bu bizim inancımızı güçlendiriyor her istediğimizi almış olsaydık kıymet bilmezdik ki😄
Ne kadar güzel anlattın, her şeye sahip olmak aslında ne kadar da kötü bir şey. Ama bence insan ne kadar çok şeye sahip olursa olsun hala sahip olamadığı şeyler olacaktır. Gerçi bu birazda aç gözlülüğe giriyor ama neyse ya, sen anladın beni :D Yorum için teşekkürler. :)
Tabikide olacaktır zengin insanın mutluluk samimiyet ihtiyacı fakir insanın para ihtiyacı ölümüne kapışır. Fakat anlamadığımız tek şey olduğumuz yerde mutlu olmayı bilmek fakirken de mutlu olmak zengin olunca da herşeyin kıymetini bilmeye yarar. Ve kastettiğin şey bana göre aç gözlülük değildir😄
Doymak için ruhunu doyurman lazım. İnsanların ruhu doymadığı için bu kavgaları, savaşları var zaten😄 sende bana haklısın demekten bıktın biliyorum neyse bir süre kurtulacaksın artık 😄😄