“Nefes alıyorsak umut var demektir.” Umut varsa hayat var, hayatın tadı tuzu da var demektir. Öyle değil mi?



Elbette nefes almak bir yaşam belirtisi ancak sağlıklı nefes alıyorsak her zaman umut var demektir.. Sağlıklı nefes almakta kişinin kendine olan dikkati ve bakımı ile olur.. Ytağa bağlı kalarak nefes almanın da hiç bir mutluluğu olmaz..
Rica ederim :)
.
O
Tamamen bakış açısına bağlı, nefes almıyorsak ta, öteki taraf için hala umut olabilir.
Ha inanmıyorsak, elbette umutta bitmiş demektir.
.
bir umuttur yaşamak
xD sen mi buldun
@Devrimreis nasıl yani
Sozu sen mi buldun dedim sadece
@Devrimreis hayır😊😊
@Devrimreis yok be😊 bende özlü sözler ne arar
Cevap
11Cevap
Gecenin şanslı kişilere hediyesidir. Güzel bir gün, temiz oksijen, sıfırdan başlamak hiç olmamış gibi. En iyi şekilde tüm zamanı değerlendirmek.
Her nefes bir umttur, hele o nefesler küçüse umutlar daha bir fazla oluyor.
"İnsan herşeysiz yaşar ama UMUTSUZ ASLA"
umut biterse hayat biter yaşamak güzel
Hayat iman ve cihattır, iman varsa imkanda vardır
Büyük ihtimalle deli zırvası bunlar
Herşeye rağmen yaşamak güzel.
Aynen öyle canım 👍👍
ama tadı alabilmek te önemli
Aynen öyle
aynen...
Evet , mutlaka :)
bir umuttur yaşamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar