Kadar cok aci..
Canim cok yaniyor, yüregim paramparca.. bana iyi gelecek bir söz yazabilirmisiniz acaba? ✍🏿?
Kadar cok aci..

İnsanlar senin kalbini kırmışsa üzülme! Rahman: (c. c), “Ben kırık kalplerdeyim”buyurmadı mı? O halde ne diye üzülürsün ey can? Gündüz gibi ışıyıp durmak istiyorsan;Gece gibi kapkaranlık nefsini yak !.. “Derdim var” diyorsun;Dert insanı Hak’ka götüren Burak’tır;sen bunu bilmiyorsun. Sanma ki dert sadece sende var. Şunu bil ki;Sendeki derdi nimet sayanlar da var. Umudunu yıkma; Yusuf’u hatırla. Dert nerede ise deva oraya gider. Yoksulluk nerede ise nimet oraya gider. Soru nerede ise cevap oraya verilir. Gemi nerede ise su oradadır. Suyu ara, susuzluğu elde et desular alttan da yerden defışkırmaya başlasın. Dünya malı Allah’ın tebessümüdür:Lâ tahzen! (Üzülme!) Irmağa deniz, denize okyanus sığmaz. .“Aşık” olmayana anlatsan da“Ben” “Sen” anlamaz. Hakka ulaşmak içinyoldur desen kimse inanmaz…Gönlünde zerre-i miskal şems olmayan;Yanmaz, yanamaz… Ayağın kırıldı diye üzülme! Allah senden aldığı ayak yerinebelki sana kanat verecek. Kuyu dibinde kaldın diye üzülme! Yusuf kuyudan çıktı daMısır’a sultan oldu, unutma! İstediğin Bir şey; Olursa Bir Hayır, Olmazsa Bin Hayır Ara… Geçmiş ve gelecek insana göredir. Yoksa hakikat âlemi birdir. Bu âlem bir rüyadır. Zanna kapılmaey can! Rüyada elin kesilse de korkma, elin yerindedir. Dünya bir rüya ise, başına gelenfelaketler de geçicidir. Neden çok üzülürsün ki? her şey üstüne gelipseni dayanamayacağın bir noktayagetirdiğindesakın vaz geçme:– Çünkü orası gidişatın değişeceği yerdir. Bu âlemin, bu kâinatın kitabı sensin:Aç da kendini oku ey can! Kâinatın en uzak köşesi, senin içindeufak bir nokta…Ama sen bunun farkında bile değilsin. Derdin ne olursa olsun korkma! Yeter ki umudun ALLAH olsun…Herkes bir şeye güvenirken;Senin güvencen de ALLAH olsun. Hiçbir günah, ALLAH’ın yüce merhametindenbüyük değildir ama;Sen yine de günah işlememeye bak! Lâ tahzen! (Üzülme!) Derdin ne olursa olsun bir abdest al, nefes gibi…Ve bir seccade ser odanın bir kösesine, otur ve ağla , Dilersen hiç konuşma…O seni ve dertlerini sendendaha iyi biliyor unutma. Dua ederken O’na kırık bir gönülleel kaldır. Çünkü Allah’ın merhamet ve ihsanı, gönlü kırık kişiye doğru uçar. Sopayla kilime vuranın gayesi, kilimi dövmek değil, tozu kovmaktır. Allah tozunu alıyor diye, niye kederlenirsin EY CAN? Lâ tahzen! (Üzülme!) Bir şey olmuyorsa:Ya daha iyisi olacağı için, Ya da gerçekten olmaması gerektiğiiçin olmuyordur. Şu uçan kuşlara bak! Ne ekerler, ne biçerler…>Belalar sağanak yağmurlar gibi yağar. Ancak başını>Yapılma, yıkılmadadır;Topluluk, dağınıklıkta;Düzeltme, kırılmada;Murat, muratsızlıktadır;Varlık, yoklukta gizlidir… Ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasındaçaresiz kalması. Ne kötüdür zamanın bir an kadar yakın, Bir asır kadar uzak olması. Ve bilir misin? Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması..“Ben”, deyip susması…“Sen”. deyip ağlamaklı olması…Eğer sen Hak yolunda yürürsen, seninyolunu açar, kolaylaştırırlar. Eğer Hakk”ın varlığında yok olursan, seni gerçek varlığa döndürürler. Benlikten kurtulursan o kadar büyürsünki âleme sığmazsın. İşte o zaman seni sana, sensiz gösterirler. Sevginin diğer bir adı da sabırdır: Açlığa sabredersin adı “oruç” olur. Acıya sabredersin adı “metanet” olur. İnsanlara sabredersin adı “hoşgörü” olur. Dileğe sabredersin adı “dua” olur. Duygulara sabredersin adı “gözyaşı” olur. Özleme sabredersin adı “hasret” olur. Sevgiye sabredersin adı “AŞK” olur… Ne istersem ben Mevlâ’dan isterim. Verirse yüceliğidir. Vermezse İmtihanımdır…Allah’tan bir şey istersen:Kapı Açılır, sen Yeterki Vurmayı Bil !…Ne Zaman dersen bilemem ama, Açılmaz diye umutsuz olma, Yeterki O Kapıda Durmayı Bil…! Hz. Mevlânâ Celaleddîn-i Rûmî.
Kopyala yapıştır yaptım anlamışsındır, en iyisi dinlemen. İyi geliyor
Allah razi olsun kardesim❤️🤲🏻😢
Videoyu unutmuşum :)) amin, iyi olan herkesten.. 💫💫
Tek çare O'nda... O'nun sözlerinden daha tesirli bi söz söyleyen de olmaz sanırım. Hakkında hayırlısı kardeşim. Güzel kapılır açılır İnşaAllah 💙💫
Amîn ecmein. Dua eden yüregine saglik❤️🤲🏻
Geçmiş olsun canım. Her sıkıntının sonunda mutlaka bir rahatlık vermiştir Rabbim. Her gecenin ardından mutlaka güneş doğmuştur. Hatta derler ki batmışsan en dibe batmalısın ki, ayakların dibin de dibini hlssedince o acı ve sıkıntıyla refleks olarak öyle bir sertlikle vurursun ki dibe, tüm vücudun tüy gibi hafifleyip, ok gibi fırlardın yüzeye. O kadar çok canın yandıysa ve yüreğin parçalandıysa nefesin daraldıysa, kurtuluşun çok yaklaşmış demektir. Yaradana sarıl ve pes etme. Pozitif ol. Yakında ohhh çok şükür diyecek derin bir nefes alacaksın canım. 🤗🌸😎
❤️🌹
Gülümsetti 😌
☺️
Buda geçer yâ hû!
❤️🌹
😊
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Cevap
11Cevap
Geçmiş olsun sister
Mutluluk hep seni bulsun
Amîn cümlemizi🌺🌺🌺
Amin🌺🌸🏵️
Ask acisi degil yinede sagol🌺
Kullarinin Adaleti Şaşar Senin Adaletin Şaşmaz Allahim. Hakkımda Hayırlısı Olan Neyse Onu Ver Bana..
Amîn 🤲🏻❤️
Profiline şimdi göz attım da. En iyisi olmadan önce en kötüsü olmak zorundadır yazıyor. Başımdan kötü şeyler geçtiğinde her defasında kendime hatırlattigim bir söz. Sende bunu yap..
Biliyorum da iste bazen öyle agir geliyorki yürege … 🥺 cok dogru bir söz bunu Şu an öyle bi yasiyorumki..
Bazı şeyler her nekadar yüreğe ağır gelsede altından kalkmasını bilmeli insan. Özellikle etrafimizda bukadar hayinsi ciyansi dost görünümlü kallesler varken bu yükü üzerimizden atıp dimdik durabilmek gerekiyor. Yoksa düşmüşken tekme vuranin çok olur..
👍🏻
Belki dostane bir şekilde dertleşmek istersin diye ulaşmaya çalıştım ama yazilmiyor sana. Olurda dertleşmek istersen ulaşabilirsin. Umarım her şey gönlünce olur.
Yalnız olmadığın bil. Sevildiğini bil ve kendini sev güzel insan. 💙
Allah razi olsun cok tatlisin 🥰❤️🌺
Rica ederim sen de çok tatlısın. 💗Konuşmak istersen dinlerim. Anlatamamayi ve yalnızlığı iyi bilirim. İnsan güzel seyler duymak istiyor çünkü.
Keske imkanimiz olsa da yüzyüze görüssek.. ☺️ artii yazismayla idare edicez napalim
Geçmiş gölgede kalır gelecekse senin ellerindedir üzülmeye değmez hayat çünkü sen en iyisini bulacaksın...
Insan ancak uçurumun kenarında kanatlanır
❤️🥰
Kader gayrete aşıktır
❤️
Sana milletle sinepleşme dedik kayla. Gel ben iyi ederim seni.
Snap‘e sinep demek 😄
Gülümsetti sag ol 😊
Beni tanimiyorsun ne cikmasi ya
Niye cikmak istiyorsun?
Topla kendini boş ver, Dert bitmez, acı da bitmez.
Acı çekmiş hiç kimse artık eskisi gibi değildir...
Zamanla geçer
InsaAllah
Emredersiniz
Rica ettim sadece emr etmeyi sevmem
O zaman olmaz soylemem
Peki..
Pek iyi
Nextle
Nasil yani
Nexttt
Neyi ama
Gaci gaci
O ne ya düzgün anlatsanee
Dndnndnd of
🥴🥶
Vamiperrrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?