Kalbini çok mu kırdım acaba? Yarın nasıl bir mesaj yazarak gönlünü alabilirim 😢?

Kalbini çok mu kırdım acaba? Sinirli anıma denk geldi. İlgisizlikten biraz bunaldım bu sıralar, ona yüklenmiş oldum. Şimdi de üzülüyorum. Yarın nasıl bir mesaj yazarak gönlünü alabilirim? Tavsiyelerinize açığım. 😢
Kalbini çok mu kırdım acaba? Yarın nasıl bir mesaj yazarak gönlünü alabilirim 😢?
Kalbini çok mu kırdım acaba? Yarın nasıl bir mesaj yazarak gönlünü alabilirim 😢?
Cevapla