Kalbini çok mu kırdım acaba? Sinirli anıma denk geldi. İlgisizlikten biraz bunaldım bu sıralar, ona yüklenmiş oldum. Şimdi de üzülüyorum. Yarın nasıl bir mesaj yazarak gönlünü alabilirim? Tavsiyelerinize açığım. 😢
Kalbini çok mu kırdım acaba? Yarın nasıl bir mesaj yazarak gönlünü alabilirim 😢?
Nasıl üzüldüm şu an :( çok anlayışsız davranmışsın ama. O kendini açıklamasına bile izin vermemem gerekirken üstelik sonrasın da trip bile atmışsın. Durum: ölmedik be kızım füze at. Tam olarak bu olmuş yani. Özlemek bencilliğin yanından bile geçemez o yüzden lütfen daha bilinçli ve şefkatli davran. Onun her zaman yanında olduğunu özlemele beklediğini aklının her dakika onda olduğunu bildir bunu anlasın. İçinin rahat olmadı gereken kişi sen değilsin tam tersi o. Çok sevin ama anlayışlı da olmak lazım empati en büyük anahtar!
Kız çok ağır konuşmuşsun, çocuk sana o kadar vakit ayırmış zaman yaratmış. Ama bunun altından mesajla kurtulamazsın. "Rütbeli" mi yoksa "Rütbesiz" mi? rütbesiz ise git yanına gönlünü al adamın.
En İyi Cevaplar