Kendimi biraz üzgün ve biraz çaresiz hissediyorum. Bana güzel bir söz yazar mısınız?

İçimde bir parça şefkat istiyor aslında benden seni çok seviyorum canım kendim. Ne olursa olsun nasıl olursam olayım seni her türlü değerli bulup seviyorum 🌸🌸🌸🌸
Kendimi biraz üzgün ve biraz çaresiz hissediyorum. Bana güzel bir söz yazar mısınız?
Cevapla