Psikolojisi bozulan bir insan ne yapması gerekiyor?

Derdimi anlatmak istiyorum belkide pislik diyeceksiniz
Son, 2 yılda kendimi çok kaybettim intihar bile etmeyi, çok duşundum olay kısacası anlatmak isterdim ama çok uzun yks sınav stresi ve kırık aşk hatıraları insanlara olan güvenimi yitirme içime, kapanık biriyim ama daha ço k içime kapandım içim hala acıyor psikolojim yerinde değil biliyorum çünkü sınav bitti ve sitrestim azaldı ama Son2 yıldaki hatırlar yaptığım hatalar beni çok üzüyor unutmaya çalışıyorum ama bu olayların izi en az 10., yıl sürecek utandığım bir an geliyor içimden sen öl ### diye geçiriyorum istemsizce bu aralar dine bağlanmaya çalışacağım eski, den beni huzurlu yapıyordu, kendimi kirlenmiş hissediyorum
Ne yapmam lazım
Psikolojisi bozulan bir insan ne yapması gerekiyor?
Cevapla