Hayatım boyunca arkadaşlarım tarafından hep dışlandım ve şu an hiç arkadaşım yok?

Düşünüyorum da arkadaşım dediğim her insan çıkarı için benimleymiş sonra hepsi teker teker çıkmış hayatımdan. Hep dışlanırdım kimse beni istemezdi benimle arladaş olanlar da çıkarı için olurdu zaten. Girdiğim ortamda dikkat çekerim kendimi övmeyi sevmiyorum ama güzel bir kızımda herkes bunu söyler kendime bakıyorum da hep bakmışımdır neden böyle yalnız kaldım ben nerde hata yaptım
Hayatım boyunca arkadaşlarım tarafından hep dışlandım ve şu an hiç arkadaşım yok?
Cevapla